Szukaj

Ocena kierowcy - Seat Leon II

Marcin, 10 lat temu
Silnik 1.9 TDI 105KM 77kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 82 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Seat Leon II 1.9 TDI 105KM 77kW 2005-2012 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Samochód kupiłem jako nowy w salonie Komot, wersja reference dodatkowo wzbogacona o halogeny i felgi ze stopów lekkich. Od nowości jest zawirusowany na 140km przez dealera więc nie wiem jak chodzi ,,normalny 105km tdi". Na co dzień użytkowany na dojazdy do pracy 100km dziennie. Na chwilę obecną ma 82tys zero awarii tylko olej i flltry co 15 tys. km - szkoda, że nie po 30tys.. Po okresie gwarancji przeniosłem się do niautoryzowanego serwisu - 350pln w kieszeni na przeglądzie. To co mnie urzekło w tym aucie to układ kierowniczy, zawieszenie i skrzynia biegów - opel ma wiele do nadrobienia w tych elementach. Doskonale czuje się jazdę w tym autku, jakby kierowca był częścią jego - a oto przecież chodzi, jest zwinne, drapieżne, dokładnie tak jak jego sylwetka, nie prowadzi się go jak czołg, a takie miałem uczucie jeżdżąc astrą H 1.7cdti, silnik bardzo dynamiczny i na prawdę daje dużo frajdy z jazdy, w szczególności przyspieszenie w zakresie 100-160km/h robi wrażenie. Nie zjada przy tym dużo ropy. Do 100km/h 4,8l/100km, autostrada nie mniej jak 160km/h niekiedy powyżej 200 to wynik ok 7l. Najniższe spalanie jakie udało się osiągnąć trasa z Żywca do Katowice - czytaj z górki to 4,2l/100km To co przeszkadza i jest dużym minusem w stosunku do astry to wyciszenie!!! autko jest naprawdę głośnie, zarówno silnik jaki i odgłosy dochodzące z zewnątrz mogą niekiedy denerwować, na szczęście w odsieczy przychodzi całkiem niezły zestaw audio.
4,0
Całokształt
Samochód kupiłem jako nowy w salonie Komot, wersja reference dodatkowo wzbogacona o halogeny i felgi ze stopów lekkich. Od nowości jest zawirusowany na 140km przez dealera więc nie wiem jak chodzi ,,normalny 105km tdi". Na co dzień użytkowany na dojazdy do pracy 100km dziennie. Na chwilę obecną ma 82tys zero awarii tylko olej i flltry co 15 tys. km - szkoda, że nie po 30tys.. Po okresie gwarancji przeniosłem się do niautoryzowanego serwisu - 350pln w kieszeni na przeglądzie. To co mnie urzekło w tym aucie to układ kierowniczy, zawieszenie i skrzynia biegów - opel ma wiele do nadrobienia w tych elementach. Doskonale czuje się jazdę w tym autku, jakby kierowca był częścią jego - a oto przecież chodzi, jest zwinne, drapieżne, dokładnie tak jak jego sylwetka, nie prowadzi się go jak czołg, a takie miałem uczucie jeżdżąc astrą H 1.7cdti, silnik bardzo dynamiczny i na prawdę daje dużo frajdy z jazdy, w szczególności przyspieszenie w zakresie 100-160km/h robi wrażenie. Nie zjada przy tym dużo ropy. Do 100km/h 4,8l/100km, autostrada nie mniej jak 160km/h niekiedy powyżej 200 to wynik ok 7l. Najniższe spalanie jakie udało się osiągnąć trasa z Żywca do Katowice - czytaj z górki to 4,2l/100km To co przeszkadza i jest dużym minusem w stosunku do astry to wyciszenie!!! autko jest naprawdę głośnie, zarówno silnik jaki i odgłosy dochodzące z zewnątrz mogą niekiedy denerwować, na szczęście w odsieczy przychodzi całkiem niezły zestaw audio.
Wrażenia
4,0
Silnik
Samochód kupiłem jako nowy w salonie Komot, wersja reference dodatkowo wzbogacona o halogeny i felgi ze stopów lekkich. Od nowości jest zawirusowany na 140km przez dealera więc nie wiem jak chodzi ,,normalny 105km tdi". Na co dzień użytkowany na dojazdy do pracy 100km dziennie. Na chwilę obecną ma 82tys zero awarii tylko olej i flltry co 15 tys. km - szkoda, że nie po 30tys.. Po okresie gwarancji przeniosłem się do niautoryzowanego serwisu - 350pln w kieszeni na przeglądzie. To co mnie urzekło w tym aucie to układ kierowniczy, zawieszenie i skrzynia biegów - opel ma wiele do nadrobienia w tych elementach. Doskonale czuje się jazdę w tym autku, jakby kierowca był częścią jego - a oto przecież chodzi, jest zwinne, drapieżne, dokładnie tak jak jego sylwetka, nie prowadzi się go jak czołg, a takie miałem uczucie jeżdżąc astrą H 1.7cdti, silnik bardzo dynamiczny i na prawdę daje dużo frajdy z jazdy, w szczególności przyspieszenie w zakresie 100-160km/h robi wrażenie. Nie zjada przy tym dużo ropy. Do 100km/h 4,8l/100km, autostrada nie mniej jak 160km/h niekiedy powyżej 200 to wynik ok 7l. Najniższe spalanie jakie udało się osiągnąć trasa z Żywca do Katowice - czytaj z górki to 4,2l/100km To co przeszkadza i jest dużym minusem w stosunku do astry to wyciszenie!!! autko jest naprawdę głośnie, zarówno silnik jaki i odgłosy dochodzące z zewnątrz mogą niekiedy denerwować, na szczęście w odsieczy przychodzi całkiem niezły zestaw audio.
5,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 105KM 77kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Seat Leon II 1.9 TDI 105KM 77kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
6,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Seat Leon II