Szukaj

Ocena kierowcy - Seat Leon III CUPRA ST Facelifting

Paweł, 5 lat temu
Silnik 2.0 TSI 300KM 221kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Seat Leon III CUPRA ST Facelifting 2.0 TSI 300KM 221kW 2017-2019 - Oceń swoje auto
4,00
Podobnie do średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Trzeszczące plastiki.
4,0
Całokształt
Auto jest ... w porządku. Spełnia wszystkie funkcje, ale gdy pierwsze "wow" minie, czegoś mu brakuje, chociaż może to tylko ja. Jeżdżę często z żoną i małym dzieckiem. Bagażnik jest wystarczający. Komfort zawieszenia również. Uzupełnię jeszcze ocenę jak przejadę więcej km. Za te pieniądze nie znajdziesz mocniejszego samochodu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Responsywny, dynamiczny. Wiadomo, mamy turbo, więc po starcie trzeba się hamować:) W trybie comfort auto ospałe, że aż smutno się jeździ. Na szczęście jest tryb idywidualny, gdzie można poustawiać jak całość ma reagować. Na drodze szybkiego ruchu przyspiesza harmonijnie i bezwysiłkowo - to chyba najlepsze co to auto ma do zaoferowania. Tak samo na dwukierunkowej - wyprzedzanie jest bezpieczne i sprawne.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo szybka. Naprawdę nie mam nic do zarzucenia.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie jest mega. Komfortowe i stabilne. Poczucie bezpieczeństwa 100%.
3,0
Karoseria
Podobno reflektory szybko łapią "mgiełkę" ścierając się przy szybkiej jeździe. Piasek robi swoje szybciej niż powinien. Lakier zabezpieczyłem powłoką, a lampy okleiłem folią z nadzieją na przedłużenie żywotności. Wygląda poprawnie.
Komfort
4,0
Widoczność
To mnie zaskoczyło. Bardzo dobra widoczność. Minimalnie zasłonięta przestrzeń do przodu. Do tyłu już znacznie gorzej, ale jest OK.
4,0
Ergonomia
Wszystko dobrze rozplanowane. Bardzo nisko się siedzi, a zatem i trudniej wsiąść - należy o tym pamiętać. Same fotele bardzo wygodne (mam podstawowy zestaw). Idealnie trzymają. Panel sterowania skierowany ku kierowcy daje bardzo fajne uczucie bycia w centrum dowodzenia.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jako, że jezdżone w zimę to na razie tylko grzałem - działa błyskawicznie. Tak samo fotele - nie trzeba długo czekać. Kilkadziesiąt sekund i ciepłe.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie brakuje przestrzeni. Jest wystarczająca. Tak właśnie miało tu być. Nie ma niewiadomo ile miejsca, ale mało też nie jest.
4,0
Wyciszenie
W porządku. Bez szału.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ubezpieczenie i benzyna - przygotuj się na spore wydatki.
4,0
Stosunek jakość/cena
DOstajesz mocne auto. Dostajesz też plastiki.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trzeszczą plastiki bardziej niż bym chciał. Mam dobre ucho, więc mnie strasznie denerwują. Może coś jest bardziej poluzowane niż powinno - będę jeszcze sprawdzał w ASO ale wątpię by ktoś się tym przejął. Audio Beats jest kiepsko zamontowane, przy głośności na 2/3 wszystko zaczyna trzeszczeć, choć sam dźwięk jest raczej czysty. Subwoofera pasywnego praktycznie nie słychać. Poza tym już raz zdążył zawiesić mi się system multimedialny podczas nawigacji, a na wirtualnym kokpicie pozostała "zamrożona" mapa. Drobna usterka, ale była.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak:)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TSI 300KM 221kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
20,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Seat Leon III CUPRA ST Facelifting