Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Octavia II Kombi Facelifting

Filip, 3 lata temu
Silnik 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 192 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Skoda Octavia II Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW 2008-2013 - Oceń swoje auto
4,50
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
4,0
Całokształt
Taki samochód bardzo użytkowy. Wystarczający, idiotoodporny. Ten samochód nie jest dla fanów motoryzacji. To samochód użytkowy, przemyślany, dobrze skalkulowany, trwały, tani w utrzymaniu. Ma wszystko czego chce człowiek by jeździć z punktu A do B. Warto dopłacić do dobrej wersji wyposażenia, bo wraz z wersją zmieniają się często materiały z których wykonane jest wnętrze. Ambiete było chyba najtańszą wersją, mi się trafiła Elegance, to auto o klasę lepsze i warte dopłaty.
Wrażenia
5,0
Silnik
To jeden z najlepszych silników, wystarczająco mocny i niewiarygodnie oszczędny.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobrze zestopniowana, biegi wchodzą lekko z charakterystycznym zapięciem/klikiem.
4,0
Układ jezdny
Prowadzi się dobrze, pewnie, choć przy prędkościach autostradowych i wyższych także przy silnych podmuchach wiatru lub w koleinach myszkuje delikatnie. Ale to moje odczucie, a jeżdżę tez nowym BMW. Skoda jest drugim autem w domu więc nie mam porównania z autami tej samej klasy.
5,0
Karoseria
Nie mam nic do zarzucenia wersji Elegance. Wnętrze wielkościowo przeciętne, wystarczające, możliwości przewozowe bardzo duże - bagaznik. Wykonanie różne, ale nic nie skrzypi. Sztywne pewne nadwozie.
Komfort
5,0
Widoczność
W naszej wersji wspomagane czujnikami cofania z tyłu i z przodu.
5,0
Ergonomia
Wszystko proste i intuicyjne, lubię pozycje za kierownicą, jest dla mnie idealna, mam 189 cm wzrostu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klima działa szybciej niż w innych autach. Silnik długo się grzeje, olej jeszcze dłużej, ale auto ma chyba dogrzewanie, i grzane fotele poprawiające komfort zimą.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy dobra pozycja i sporo miejsca, dla pasażerów z tyłu jak w kompakcie. Bagażnik - nie ma o czym opowiadać, ładowność tez duża nie wpływa na prowadzenie.
3,0
Wyciszenie
Słabo. Nie ma tragedii, ale jednak można by poprawić. Mimo wszystko nie są to dźwięki od których puchnie głowa.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części dostępne, auto się na razie nie psuje. Wszystko jest mega popularne.
4,0
Stosunek jakość/cena
Samochód jest nudny i porządny. Cena wysoka, ale koszty eksploatacji przewidywalne.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana wtryskiwacza, ale taka naprawa na blisko 200 tys. km, to chyba nic wielkiego. Poza tym klocki, tarcze, coś tam w zawieszeniu. Niskie ceny części powodują, że nie zapadło mi nic w pamięci. Takie eksploatacyjne rzeczy przy okazji wymiany oleju. Auto nigdy nie zawiodło.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Skoda Octavia II Kombi Facelifting