Szukaj

Lista ocen Skoda Octavia II Kombi 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW 2005-2012 (31) - Silnik

Na liście zabraknie 26 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~kliczek
Skoda Octavia II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Mam szczęście - moja Octavia ma silnik 2.0 TDI PD 8V 140KM o kodzie silnika BMM. Ten motor to trwały dwulitrowy TDI z 8 zaworową głowicą i pomopowtyskiwaczami Bosch. Tak, to nie pomyłka - ma osiem zaworów. Ma teraz 280 tys. km, kupowałem przy 220 tys.km. Po zakupie zrobiłem profilaktycznie chodnicę wody, rozrząd, gruszkę turbiny, zawór N75, hydropopychacze zaworów, wiązkę wtrysków, świece żarowe, termostat. Od tego czasu pełna...
5,0
~kliczek
Skoda Octavia II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Mam szczęście - moja Octavia ma silnik 2.0 TDI PD 8V 140KM o kodzie silnika BMM. Ten motor to trwały dwulitrowy TDI z 8 zaworową głowicą i pomopowtyskiwaczami Bosch. Tak, to nie pomyłka - ma osiem zaworów. Ma teraz 280 tys. km, kupowałem przy 220 tys.km. Po zakupie zrobiłem profilaktycznie chodnicę wody, rozrząd, gruszkę turbiny, zawór N75, hydropopychacze zaworów, wiązkę wtrysków, świece żarowe, termostat. Od tego czasu pełna...
5,0
~bleble
Skoda Octavia II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
W porównaniu do poprzedniej Octavii II, w którym pracował 1,9 tdi 105 km, to inny samochód. Jakoś tak w nim cichutko, bardzo elastyczny silnik, którego miałem dawniej w Passacie b6, drzwi cięższe, przyjemniej się domykają, nawiewy z tyłu, dobrze grające radio, Bagażnik to już legenda, wszystko w niego wejdzie. Bardzo wygodne fotele. Jedyne co denerwuje to wskaźnik informujący o zmianie biegu na wyższy lub niższy, moim zdaniem jest zestrojony...
4,0
~ArekC
Skoda Octavia II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Jak to diesel - słychać. Ale bez natręctwa. Zwłaszcza w podróży, przy standardowych polskich predkościach znika poczucie "klekota" pod maską. Za to pojawia się uczucie pewności że manewr wyprzedzania nie będzie się przeciągał. Duża siła ciągu już od niskich obrotów czyni podróż spokojniejszą. Motor słychać bardzo wyraźnie przy wykorzystywaniu maksymalnych możliwości napędu ale z powyższych powodów robi się to bardzo żadko. Niemniej jednak...
4,0
~Wlasciciel
Skoda Octavia II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
jak na diesla b. cichy, przyjemnie sunie 140-170 km/h, dobrze przyspiesza na kazdym biegu (oczywiscie poza 1), plynnie, osobiscie wolalbym jednak czuc gwaltowne odejscie. Wada - b.duże zużycie oleju, 1 litr na 3 tys km!! dobrze, ze jest czujnik poziomu bo dawno bym zatarł silnik. Mimo wsz. polecam kazdemu ten silnik, mialem okazje jezdzic Octavia z innymi jednostkami, ta zdecydowanie najlepsza.
3,0
~mcturbo@wp.pl
Skoda Octavia II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Silnik bardzo zrywny jesli dobrze pracuje,ale bardzo głośny i himeryczny. Podczas jazdy miejskiej problemy przez DPF, podwyzszone obroty, dławienie, spalanie nawet do 15L w trakcie oczyszczania DPF. Wpieprza olej jakies 2L dolewki od przegladu do przegladu (15tys km) Ktoś tu czegoś nie dopracował???? Oszukują ludzi!
4,0
~bloke
Skoda Octavia II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
to chyba największy plus całej Balbiny. Dynamiczny, oszczędny lecz niestety dość głośny. Brak uwag chyba żeby się przyczepić do dolewek oleju (2l na 15000) ale ma tak od początku i kolegi egzemplarz również więc .. trzeba się po prostu przyzwyczaić i wyjeżdzać z serwisu z dodatkowym olejem w bagazniku.
5,0
~szczurens@poczta.fm
Skoda Octavia II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Ma wszystko to co powinne dawać pompowtryskiwacze: solidnego kopa od 1800 obr. Do 45 tys. km przebiegu musiałem dolewać 1 l oleju na 15 tys. przebiegu. Teraz jak mi na przeglądzie naleją maxa to wystarcza i obywa się bez dolewek. Do tej pory bezawaryjnie.
5,0
~cjprzemo
Skoda Octavia II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
W porównaniu do poprzednika (Skoda Octavia 1,9tdi, 2004rok prod.) świetnie się jedzie. Silnik chodzi jak pszczółeczka. Przy wyprzedzaniu nie ma problemów. Turbinka szybko się załącza. Naprawdę świetnie to wszystko chodzi.
Dziennik kosztów dla Skoda Octavia II Kombi 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
23,00 zł
6,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~KAMYK 59
Skoda Octavia II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
SILNIK 2.0 TDI 140KM NA POMPOWTRYSKACH.PALIWO TYLKO LEPSZE TANKOWANE NA MARKOWYCH STACJACH (ORLEN,BP,STATOIL)ŻADNYCH WYNALAZKÓW TYPU \"KUPIĘ OSZCZĘDNOŚCI\".OLEJ CASTROL DO POMPOWTRYSKÓW I JAK NA RAZIE ZERO PROBLEMÓW.
Skoda Octavia II Kombi