Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Octavia II Scout

autofan, 10 lat temu
Silnik 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 82 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Skoda Octavia II Scout 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
3,69
10% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Nie odczuwa się wlączania napędu 4x4
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Pedał gazu - jw . nie działał , nie wiadomo dlaczego!!!!!!!!
Karoseria : Brak sztywności karoserii , słychać ją!!!!!!!!!!
Inne : Niska jakość montażu!!!!!!!!!
2,0
Całokształt
Świetne auto rodzinne... ale niestety tylko na papierze, braki w montażu i jakościowe. Bardzo dobre zawieszenie , po ponad 80 ciu tys po polskich drogach nie wymieniłem NIC i nic mi się nie tłukło. Jeździłem różnymi samochodami (np. Golf Vr6) i żadne z tych aut nie miało tak dobrego i wyważonego zawieszenia - wielki szacun!Dobry silnik - żadnych usterek , żadnego brania oleju itp , ekonomiczny i dynamiczny (\"zakopianka\" to dla mnie tym autem zero konkurencji). Ogromne właściwości przewozowe , wygodne wnętrze.Świetny napęd!!!!
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
ZA DROGI , kiedy mówiłem że to auto kosztowało 120 tys zł nikt nie wierzył!!! Jeśli auto jest droższe niż wygląda to niedobrze , powinno być odwrotnie, do tego w/w braki . Konkludując teoretycznie idealne dla mnie auto ale w praktyce widać niedoróbki ( niektóre całkiem niebezpieczne), ktore psują wrażenie , niestety nie widać żeby producent poszedł dobrą stronę projektując nową Octavię , poczekamy na Scouta i zobaczymy .
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Począwszy od źle ustawionej kierownicy w momencie zakupu, przez odklejające się plastiki do niedokręconej śruby mocującej kolumnę kierownicy ( 7 wizyt w serwisie, rozebrana deska rozdzielcza, co ciekawe dopiero po liście od mojego adwokata udało się zdiagnozować usterkę , która okazała się nie taka znowu błaha!! Ważne - cały czas skrzypiące przy nierównościach uszczelki okien - smar silikonowy w bagażniku , aż strach pomyśleć jak musi być sztywna karoseria nowej , skoro jest lżejsza?!
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Niedziałający pedał gazu !!!!!! Bez błędów na diagnostyce , nieregularnie , nie wiadomo dlaczego .Wymogłem na serwisie wymianę całego modułu pedału gazu i sprzęgła (po wysprzęgleniu wszystko wracało do normy)i sytuacja wróciła do normy.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Skoda Octavia II Scout