Szukaj

Raporty zużycia paliwa Skoda Octavia II Scout

Podsumowanie 15 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Skoda Octavia II Scout
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Diesla Skoda Octavia II Scout
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,5
43,61 zł
12

Lista raportów zużycia paliwa (15)

5,2
Skoda Octavia II
Scout 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
7,0
Skoda Octavia II
Scout 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Koszty utrzymania są na standardowym poziomie. Części zamienne nie są drogie, do dyspozycji jest wiele zamienników. Auto spala odpowiednią ilość ropy jak na pojemność silnika, masę i napęd 4x4
6,8
Skoda Octavia II
Scout 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
6,8
Skoda Octavia II
Scout 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
6,6
Skoda Octavia II
Scout 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
I to jest wisienka na torcie! Samochód pomimo swoich gabarytów i napędu 4 x 4 pali średnio 6,0- 7,0 l na 100 km. Zimą dochodzi przy jeździe miejskiej do 7,5 i to jest maks!. Scout, z tym silnikiem naprawdę mało pali, choć lubię czasem depnąć. Na trasie przy równej jeździe 140 km/h spala 6 l. Części, jak to do Skody, banalnie tanie.
9,5
Skoda Octavia II
Scout 2.0 FSI 150KM 110kW
Scout w wersji silnikowej 2.0 FSI 150 KM jest niestety autem paliwożernym. Producent zaleca tankowanie Pb98, ale nie widać różnicy w spalaniu pomiędzy tańszą a droższą benzyną. Różnica w osiągach też nie jest zauważalna. Generalnie auto pali jadąc dłuższy odcinek na tempomacie na autostradzie w [l/100km]: 6,8-7,4 przy 80-90km/h 7,7 przy 100 km/h 8,8 przy 120 km/h 10,3 przy 140 km/h 12,0 przy 160 km/h ponad 14 przy 180 km/h powyższe wartości +/-10% w zależności od wiatru, załadowania, stanu opon, itd. Najmniejsze spalanie na trasie, jakie udało mi się osiągnąć to 6,4 l/100 km z Zakopanego do Krakowa, ale to prędkość 50-70 km/h przez większość trasy, a z każdej górki toczenie się na luzie... Typowo trasa 2/3 autostrada i 1/3 droga krajowa, czyli trasa Kraków - Przemyśl (260km) to spalanie rzędu ok. 8,8 - 9,3 l/100 km przy ok. 140 km/h na autostradzie i oszczędnej jeździe max 100 km/h za Rzeszowem. Dane na podstawie komputera pokładowego bardzo wiarygodne i zgodne z obliczeniami po tankowaniu "pod korek". W Krakowie, a więc w dużym i zwykle zakorkowanym mieście auto łyknie nawet i ponad 15 l/100km, ale typowo jest to około 11,5-13,0 jak już się rozgrzeje silnik. Najbardziej ekonomiczna prędkość to około 70-80 km/h na 6-tym biegu. Obroty: na 5-tce 2 tys. obrotów jest przy ok. 68 km/h na 6-tce 2 tys. obrotów przy 76 km/h - tak więc przy prędkościach autostradowych i tak obrotomierz będzie w okolicach 4 tys. obr/min... Także dynamika kosztem ekonomii...
6,5
Skoda Octavia II
Scout 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Tylko leję palwo
7,0
Skoda Octavia II
Scout 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
7,9
Skoda Octavia II
Scout 2.0 FSI 150KM 110kW
Spalanie na oryginalnych Dunlopach było ok, po zmianie na Goodyaer Optigrip poszło 2 litry w górę. Nie psuje się więc nic nie kosztuje ekstra. Serwis ok. Przeglądy co 30.000 km więc też ok.
5,0
Skoda Octavia II
Scout 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Skoda Octavia II Scout