Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Octavia III Kombi Facelifting

Marcin S, 6 lat temu
Silnik 2.0 TDI 150KM 110kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 7 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Skoda Octavia III Kombi Facelifting 2.0 TDI 150KM 110kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
4,69
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Napęd 4x4 jest super. DSG 7 biegowa poprawia dynamikę auta. No i wyposażenie - miodzio!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Na razie nic.
5,0
Całokształt
Pełna wersja wyposażenia, sprawia dużo przyjemności + napęd 4x4 ;)
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jest po prostu poprawny, bez fajerwerków. Przydałoby się więcej mocy, ale cóż 150KM też wystarcza do codziennego podróżowania. Na duży minus to przewody podciśnienia - ulubione przez Kuny ;(
5,0
Skrzynia biegów
DSG 7 biegów - sprawa wrażenie auta dużo bardziej dynamicznego niż w przypadku DSG -6 biegów. Czyli jest lepiej niż było. Zmienia płynnie, dość intuicyjna. 7 jest dużym nadbiegiem, czasem nie może się zdecydować czy na nim pozostać czy zredukować.
5,0
Układ jezdny
Użytkuje wersję 4x4. Bajka - polecam. Poprzednio użytkowałem wersje FWD i często zrywała przyczepność zwłaszcza na piasku czy w czasie deszczu. Teraz katapultuje się kiedy chcę - daje dużo pewności.
Komfort
5,0
Widoczność
Brak zastrzeżeń w tym zakresie.
5,0
Ergonomia
Tutaj jest bardzo dobrze. Wszystko tak jak być powinno. W drzwuach mieści się 1,5l butelka wody mineralnej ( idealnie).
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Elektryczna nagrzewnica szybko dogrzewa kabinę. Jak na diesel, to jest bardzo dobrze. Natomiast tryb automatyczny mogli by poprawić. Jak podróżuje w 2-3 osoby, przydałoby się aby samoczynnie zweryfikował ilość osób w kabinie i trochę podkręcił dopływ powietrza. W czasie długiej podróży, też często przełączam na manualny, gdyż robi się trochę duszno. Profil intensywny denerwuje po uruchomieniu - wentyluje jak suszarka.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tutaj trzeba bardzo wysoko ocenić. Nie jest to cecha, o której nikt nie słyszał. Pełno miejsca i na pewno nikt nie będzie narzekał!
3,0
Wyciszenie
Tutaj jest koń pogrzebany. Jest dość głośno szczególnie na autostradzie. Lexus to to nie jest :/ Zwłaszcza konfiguracja 18 calowe koła i napęd 4x4 sprawia wrażenie dużo głośniejszego niż wersja FWD.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Małe spalanie - na trasach 80-100km/h ( test na odcinku 340 km - 5l). Na autostradach 150lm/h - 6,8 l.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tu zdecydowanie warto. Dobry i nowoczesny samochód wart swojej ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nie działo się nic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tu także na razie nic. Wersja z 2013 ( Octavia 3) - awaria uszczelnienia drzwi - woda w kabinie, konsumpcja sporej ilości płynu chłodniczego - do przebiegu 200 000 km serwis nie znalazł źródła usterki.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Skoda Octavia III Kombi Facelifting 2.0 TDI 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
6,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Skoda Octavia III Kombi Facelifting