Szukaj

Lista ocen Skoda Roomster (155) - Silnik

Na liście zabraknie 74 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Daniel
Skoda Roomster
Mikrovan Facelifting 1.2 TSI 85KM 63kW
Silnik żwawy! Po wciśnięciu gazu chwilę myśli później przyspiesza. Odczuwalne po gwałtownym naciśnięciu gazu przy ruszaniu. Może związek z turbiną i turbo dziurą. Jestem przyzwyczajony do wysokich obrotów po japońskich produkcjach, tu niestety (stety) jest to zbędne. Istotny wzrost spalania. Elastyczna jednostka. Niestety konstrukcja jest niedopracowana. Klienci są teraz beta testerami. Szkoda, że za duże pieniądze. Piszę o wadliwych...
4,0
~AndyPandy
Skoda Roomster
Mikrovan 1.4 TDI 80KM 59kW
Było by max ale te wysokie spalanie. 3 cylindry fajnie brzmi . spalnaie wyższe jak w 1.9 . męczy się na trasie powyżej 120 cięzko i wąski zakres elastyczności coś kolo 2000-2700 . tego się trzymać . klima opony 17 spalanie non stop 6.3- 6,6 sprawdzane na zbiorniku . na komputer nie ma co patrzeć. z węższymi oponami 6.1 czyli różnica żadna . spodziewałem się w okolicach 5.5 ale nic z tego chyba żeby nie przekraczać 90 tak się nie da. czytając...
4,0
~Daniel
Skoda Roomster
Mikrovan Facelifting 1.2 TSI 85KM 63kW
Silnik żwawy jak na małą pojemność, ale turbina robi swoje. Jedynka tylko do ruszania, reszta jak komu wygodnie. Wcześniej jeździłem japończykami, a te lubią wysokie obroty i mniej przy nich palą. Tu odwrotnie, 1,6-2tys. to wszystko, więcej nie trzeba. Samo rwie do przodu. Ale... mam wrażenie lekkiego opóźnienia w przyspieszaniu, nie zawsze, ale jednak. Po wciśnięciu gazu przyspiesza, ale po ok. sekundzie dostaje prawdziwego kopa. Może tak...
2,0
~dominsadol@wp.pl
Skoda Roomster
Mikrovan 1.4 TDI 80KM 59kW
Silnik jest największą bolączką tego samochodu. 3 cylindrowy TDI chodzi jak traktorek, dość głośny - na tyle, że w trasie męczy po dłuższym czasie. Poza tym dynamika tego silnika pozostawia wiele do życzenia - do 2,5 tyś obrotów praktycznie nie ma mocy, po przekroczeniu nagle dostaje "kopa" i już idzie jak należy. Niestety jest to dość męczące w jeździe miejskiej, ponieważ ciężko płynnie przyspieszać - szczególnie na 1 i 2 biegu. W trasie...
4,0
~andrzej
Skoda Roomster
Mikrovan 1.4 TDI 80KM 59kW
Silnik trzycylindrowy 1.4 tdi, 80 konny Bardzo ekonomiczny. Przy około trzech tyś. obrotów dość dynamiczny. Fajny odgłos na wyższych obrotach. Dość elastyczny w porównaniu z benzynowym o podobnej pojemności. Niezła kultura pracy jak przy trzycylindrowym Dieslu. Do rajdów raczej ich nie używano. W trasie się nie męczy. 150/160 km/h prędkość autostradowa. Może szybciej, ale po co? Pomimo 170000 żadnej awarii, Apetyt na środki smarne -...
4,0
~Grzegorz
Skoda Roomster
Mikrovan 1.2 12V 70KM 51kW
Cudów spodziewać się nie można, ale po mieście jeździ całkiem sprawnie. Warkot silnika dosyć oryginalny, ale znośny. Na autostradzie osiągnął katalogowe 160km i ani jednego więcej... Osobom jeżdżącym na dłuższe trasy lub często wyprzedzającym na wąskich drogach nie polecam, ale jeśli ktoś jeździ głównie po mieście, to silnik 1,2 i gaz są niezłą propozycją z punktu widzenia kosztów zakupu i eksploatacji.
5,0
~tomasz z firaneo
Skoda Roomster
Mikrovan 1.4 16V 85KM 63kW
Używam na LPG codziennie noga w podłodze wiele razy. Ruszanie z maksymalnym przyśpieszeniem, drogi ekspresowe 130-140 km/h. Nie szanuję silnika gdyż traktuję auto jak przedmiot który ma mnie szybko a także oczywiście bezpiecznie dostarczyć z punktu A do B. Żadnych usterek silnika przy jeździe na LPG 150 tyś km i bardzo często na wysokich obrotach powyżej 4000
5,0
~Krzysiek
Skoda Roomster
Mikrovan Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW
Silnik bardzo dobry do miasta na codzień i wakacje w kraju kilka razy w roku. Umiarkowane spalanie w mieście w okolicy 8l/100km. W trasie jadąc eco 70-80km przy 2 dorosłych osobach, dwójce dzieci i pełnym bagażniku ok 6l/100km. Czuć jednak, że dłuższa jazda autostradą powyżej 120km/h męczy Roomster. Nie ma takiego komfortu prowadzenia jak np. w 1.9TDI 100km.
5,0
~lukcmi
Skoda Roomster
Mikrovan 1.9 TDI 105KM 77kW
rewelacja!!! stare dobre 1,9 tdi jeszcze bez wynalazków w stylu DPF silnik bardzo ekonomiczny ,dynamiczny i elastyczny, sprawdzona konstrukcja dzięki czemu nie sprawia problemów. Niektórzy narzekają że trochę głośny ale mnie osobiście to nie przeszkadza. Nie żałuje wyboru tej wersji silnikowej pomimo wysokiej ceny Szkoda że takich diesli już nie robią.
Dziennik kosztów dla Skoda Roomster
Średni koszt przejechania 100 km
35,33 zł
5,9
l/100km
7,5
l/100km
8,6
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~sebur
Skoda Roomster
Mikrovan 1.4 TDI 70KM 51kW
silnik za słaby do tego samochodu.Nadaje sie do ekonomicznego "pyrkania" na trasie.Przy załadowanym aucie (3osoby+bagaż) o wyprzedzaniu na trasie lepiej zapomnieć-redukcja biegów nie wiele pomaga.na autostradzie jak juz sie rozpedzi to jedzie,ale przyspieszenie to jakas padaka.3-cylindrowy silnik chodzi jak traktor.w sumie silnik do jazdy miejskiej i bardzo spokojnej na trasie.
Skoda Roomster