Szukaj

Lista ocen Skoda Superb II Kombi Facelifting (20) - Silnik

Na liście zabraknie 3 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Malik
Skoda Superb II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Trochę rozczarował. Po ok 15000 tyś kilometrów zaczął odczuwalnie głośniej pracować. Wygląda to tak, iż kilka dni chodzi cicho (jak na diesla) a kilka następnych za głośno. Dodatkowo mam wrażenie, że w te dni kiedy jest głośniejszy również trochę przymula. Serwisy nie widzą problemu, a nie mam też siły i czasu żeby jeździć po lokalnych magikach i szukać wiatru w polu. Jak na 170 km słabo przyśpiesza na 1 i 2 biegu ale ciągnie jak wariat od 4.
3,0
~foreks
Skoda Superb II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Silnik jeszcze chodzi, ale to nowe auto. Na pewno bierze 1,5l co 10k km a to znaczy ze silnik jest zle zlozony i slabe materialy oringow, piercieni. Ale kazdy dzis bierze tyle oleju, bo silnik dzis wytrzymuje moze 150k i nowy potrzebny. Brawo koncerny, szkoda ze was UE nie powiesi za to. Jak sie leci 170kmh to diesel bierze 12l. Po co mi diesle wtedy?
4,0
~superb_truper
Skoda Superb II
Kombi Facelifting 1.8 TSI 160KM 118kW
4.2 :) Ten niewielki silnik (1,8) dobrze sobie radzi (jak na razie) z tak dużym samochodem. Wyprzedza się wyśmienicie. Niestety, przy moim temperamencie nic nie napiszę o zużyciu paliwa (jest znacznie wyższe niż fabryka podaje), ale daje się wytrzymać. ;) I może trochę za głośny momentami, mimo dobrego wyciszenia. Na inne wnioski za wcześnie.
3,0
~Sylwek
Skoda Superb II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW
Silnik 1,6 TDI generujący 105 km jest zdecydowanie za słaby dla tego auta. Dla optymalnego komfortu jazdy niezbędny w tym modelu jest motor o mocy minimum 150 km. Jednostka napędowa w moim aucie jest za to mega oszczędna. Przy prędkościach -195-205 km/h na autostradach spalanie oscyluje w graniach 8-9l /100 km
4,0
~Slim
Skoda Superb II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Silnik CR pracuje cicho i sprawnie porusza tym dość ciężkim przecież autem. 140 KM w zupełności wystarcza, może przy pełnym obciążeniu lepszy byłby silnik 170KM, ale nie mogę narzekać. Stała prędkość rzędu 170 -180 km/h nie robią na nim wrażenia, jest cicho i komfortowo.
4,0
~radziu
Skoda Superb II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
125kW i 350 Niutkow z DSG daje rade. Nie jest demonem predkosci ale zbiera sie dosc dobrze. Jedynum mankamentem jest dosc jednak uciazliwy moment oczekiwania na reakcje po wcisnieciu gazu, co czesto ma miejsce jak trzeba sie zwinac ze skrzyzowania.
4,0
~Konrad
Skoda Superb II
Kombi Facelifting 1.8 TSI 160KM 118kW
Bardzo dynamiczny silnik ale trzeba uważać na szybsze zużycie oleju. Poza tym albo nie potrafię jeździć :) albo 1.8 TSI ma duże wahania pomiędzy spalaniem w mieście w korkach a trasą ( u mnie wahania są od 6.5 do 12.5 l/100 km )...
5,0
~Mateusz
Skoda Superb II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Przy tej masie bardzo ładnie pracuje, 170 ps robi robotę szczególnie w połączeniu z DSG, początkowo irytujący start z postoju mija taka sekunda zanim auto rusza. Polecam dmuchnięcie na 200 ps
4,0
~malgorzata
Skoda Superb II
Kombi Facelifting 1.8 TSI 160KM 118kW
Przyspieszenie przy wyprzedzaniu czasem zawodzi. Zanim zaskoczy do redukcji i przyspieszy, czasami trochę to trwa, ale to tylko przy bardzo króciutkim czasie do wyprzedzenia ;-) Poza tym, bomba!
Dziennik kosztów dla Skoda Superb II Kombi Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
57,50 zł
7,6
l/100km
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Dawido K
Skoda Superb II
Kombi Facelifting 1.8 TSI 160KM 118kW
Oszczędny przy spokojnej jeździe, średnio ok 9l. Dynamika jest ale spalanie automatycznie wzrasta o 30%, to raczej normalne. Cichy, elastyczny ale motor z S60, 2.4 170KM był jeszcze lepszy.
Skoda Superb II Kombi Facelifting