Szukaj

Lista ocen Skoda Superb II Sedan (55) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 68 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~MirMac
Skoda Superb II
Sedan 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
1. Nie działający monitor nawigacji Columbus. Musiałem kilka krotnie podjeżdżać do ASO abu udowodnić, że tak jest naprawdę. W końcu wymieniono navi na nową na gwarancji. 2. Przy ok 60.000 zapaliły się kontrolki świec i silnika. Auto stało tydzień na serwisie- wymieniono jakieś czujniki. Naprawa gwarancyjna. 3. Teraz mam 74.000 km przebiegu i znowu to samo. Przeczuwam problem z DPF!!! Właśnie skończyła mi się gwarancja. Dzwoniłem już do...
2,0
~Boras
Skoda Superb II
Sedan 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
ostatnio padły mi wtryski i cały problem w tym, że auto jest na gwarancji a SKODA Auto Polska odmawia automatycznej wymiany tylko chce wysłać je do analizy co oznacza: 1. unieruchomienie auta na dwa tygodnie, 2. brak pewności że reklamacja zostanie uznana, co z kolei może powodować: zrzucenie wszystkich kosztów na mnie (1500 zł - analiza, 700 zł - wymontowanie/ zamontowanie wtrysków). I nikogo nie obchodzi że mam udokumentowane tankowanie...
5,0
~superb
Skoda Superb II
Sedan 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Najpoważniejszą usterką do tej pory był wskaźnik poziomu paliwa w zbiorniku. Reklamacja została uznana. Testy trwały kilka miesięcy, gdyż najpierw negowano czujniki w pistoletach wlewu na stacjach benzynowych. Odbijały wlewanie paliwa podczas gdy wskaźnik pokazywał 3/4 zbiornika. Wlanie do przelania zbiornika wskazywało w obecności serwisu na innej stacji o 1 kreskę przed końcem podczas gdy olej już się wylał. Kompuetrowo ustawiono wskaźnik o...
3,0
~Sebastian Nowak
Skoda Superb II
Sedan 1.4 TSI 125KM 92kW
Tylko silnik dał mi popalić - to dość typowe dla tej konstrukcji. Dbałem o turbinę /zmiana oleju 2 razy częściej niż zalecano/, a i tak szlak ją trafił /wysiadł czujnik wart parę złotych, który stanowi całość z turbiną - niedawno wprowadzono zestawy naprawcze/. Rozrząd musiałem wymienić już po 104 tys. - gubił olej a łańcuch rozciągnął się o jedno ogniwo. Na szczęście zestaw nie jest dramatycznie drogi.
3,0
~Remek
Skoda Superb II
Sedan 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Padła połowa elektryki. Tempomat, guziki na kierownicy, czujnik pasów, poduszka pasażera, navi. Szukali w serwisie dwa razy. Podobno był to jeden bezpiecznik. Jeśli jeden bezpiecznik wyłącza poduszkę i pół auta to nie najlepiej świadczy to o konstruktorze i bezpieczeństwie. Padła przepustnica po 80000 i przez nią DPF bo puszczała jakieś syfy na filtr. Poza serwisem naprawa 1600pln...
5,0
~Pompon
Skoda Superb II
Sedan 1.4 TSI 125KM 92kW
Zbyt mały przebieg aby to ocenić, natomiast mimo opinii o tym iż te silniki lubią spalić olej po 3000km poziom na bagnecie się nie zmienił nawet o milimetr. Przeczulony sprawdzałem dokładnie w takich samych warunkach i z ... miarką :) Docieranie zgodne z zaleceniami fabryki.
3,0
~Błażej
Skoda Superb II
Sedan 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Auto przytym przebiegu zaczyna mieć poważne usterki w silniku. Do wymiany miałem wtryski oraz głowicę silnika która nie nadawała się do regeneracji. Co do dwumasy trzeba liczyć się również z wymianą koszt napraw przekroczył koszt 10 tys zł.
1,0
~Rafuzz
Skoda Superb II
Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
Skrzynia biegów DSG 7-stopniowa DQ200. Remont co najmniej 3000 PLN. Dodatkowo miałem problem z jednym z wtrysków, zablokował się, auto straciło moc i lało benzynę jak z cebra w tym samym czasie padła też cewka. Koszt naprawy 800 PLN
1,0
~Tak i Nie
Skoda Superb II
Sedan 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
1)1x weszła w tryb awaryjny prawie czołówkę bym zaliczył. 2)2x wyciek z skrzyni ale taki konkretny. 3)gaz z układu klimatyzaci uciekł 4)auto ma 74 tyś km i wtryski common rail padaja ( tankuje tylko na dobrych stacjach)
5,0
~artek
Skoda Superb II
Sedan 1.4 TSI 125KM 92kW
Na gwarancji, przy przebiegu poniżej 20tys. km, została wymieniona jakaś mała pompka bo hałasowała. Przez kolejne ponad 100 tys. km nic się poważnego nie zepsuło.
Skoda Superb II Sedan