Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Superb III Liftback Facelifting

Wojtek, 2 lata temu
Silnik 2.0 TSI 190KM 140kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 53 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Skoda Superb III Liftback Facelifting 2.0 TSI 190KM 140kW od 2019 - Oceń swoje auto
4,79
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Wysoka dynamika, niskie spalanie, elastyczność.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : brak
5,0
Całokształt
Całokształt tego co prezentuje samochód za te pieniądze i jaką daje przyjemność z jazdy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik przy umiejętnym traktowaniu i jazdą zgodną z przepisami potrafi być mega oszczędny, na poziomie diesla. Nigdy bym nie przypuszczał że w 2.0 benzynie i z takimi gabarytami samochodu zejdę na poniżej 5L/100km. Przy pełnym aucie z bagażem nieco za słaby. Napęd 4x4 powinien być w serii od wszystkiego co ma 150KM w górę.
4,0
Skrzynia biegów
Tak jak już wspominano potrzebuje 1-2 sekund na rozkręcenie się. A poza tym zmienia biegi niezauważalnie. Sprawia wrażenie delikatnej.
5,0
Układ jezdny
Mam progresywny układ kierowniczy i adaptacyjne zawieszenie. Świetnie wybiera nierówności, szczególnie czuć to przy podjeździe pod światła, gdy nawierzchnia to "tarka". Przy poprzecznych nierównościach głośne. Z racji długości można odnieść wrażenie że autem buja "przód tył".
5,0
Karoseria
Bez uwag. Ładny kształt.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność okey gdy sucho. Gdy pada deszcz boczne szyby zalewane sa wodą skutecznie ograniczając widoczność. Do poprawy. Lusterka muszą pracować non-stop na ogrzewaniu gdy pada.
5,0
Ergonomia
Cieżko oceniać ale funkcje najczęściej używane są pod ręką (najbliżej kierowcy); plus na masę fizycznych przycisków.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W ustawieniu gora-dół wydajna bardzo. W chłodne dni samochód nagrzewa się szybko. Plus za funkcję filtrowania powietrza.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez komentarza. Siedzisko tylnej kanapy dla osób o długich nogach będzie zbyt krótkie.
4,0
Wyciszenie
Mam szyby podwójnie klejone więc wszystko jest okey. tym niemniej gdy mocno wieje, szum wiatru daje sie we znaki. Pojazdy innych marek nawet niższego segmentu lepiej sobie radzą w tej sytuacji. Wyciszenie od podwozia jest akceptowalne. Generalnie są pojazdy które w kwestiach wyciszenia dają zdecydowanie lepszy komfort podróżowania.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Brak kosztów poza serwisowymi.
5,0
Stosunek jakość/cena
Moim zdaniem jeden z najlepszych wyborów w tej klasie za te pieniadze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żadnych usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych usterek.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TSI 190KM 140kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Skoda Superb III Liftback Facelifting 2.0 TSI 190KM 140kW
Średni koszt przejechania 100 km
46,00 zł
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Skoda Superb III Liftback Facelifting