Szukaj

Informacje o Skoda Superb III Liftback Facelifting

Lata produkcji: 2019 – teraz
Segment: Wyższa klasa średnia
Debiutująca na rynku w roku 2015, najnowsza i obecnie produkowana, trzecia generacja modelu. Pierwowzorem koncepcyjnym Skody Superb III był, przedstawiony rok wcześniej, prototyp noszący nazwę VisionC. Konstrukcyjnie Skoda Superb III jest tradycyjnie powiązana z odpowiednią generacją Volkswagena Passata (w tym przypadku – B8). Oba auta postały na tej samej platformie podłogowej VW MQB Platform. Skoda Superb została zaprojektowana przez Winfrieda Vahlanda i Jozefa Kabana. Ponownie zwiększone zostały wymiary zewnętrzne względem poprzednika. Skoda Superb III jest klasycznym liftbackiem, a w gamie modelowej nie zabrakło również jeszcze bardziej praktycznej odmiany kombi.
czytaj więcej
Powagosław
Już prototyp VisionC zwiastował kierunek, który obrał nowy Superb. Nie jest to przełom w klasie i pewnie nigdy nie będzie (bo jest przecież VW), ale można mówić o dużym kroku naprzód w ewolucji tego konkretnego modelu. Dziś to naprawdę elegancka, dobrze wystylizowana limuzyna bez kompleksu Passata. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie rozumiem, dlaczego Czesi mieliby robić nudne samochody – mają przecież ładne kobiety, mają poczucie humoru i luźny stosunek do świata. U Niemców natomiast jest dokładnie odwrotnie. Tym niemniej z tego niemiecko-czeskiego małżeństwa wychodzą czasem zaskakująco sympatyczne dzieci. Taki Superb na przykład. ~Luzacjusz

Skoda Superb III Liftback Facelifting – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,7 m
Promień skrętu 5,85 m
Długość 4869 mm
Szerokość 1864 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2031 mm
Wysokość 1469 mm
Rozstaw osi 2841 mm
Rozstaw kół - przód 1584 mm
Rozstaw kół - tył 1572 mm
Zwis przedni 905 mm
Zwis tylny 1123 mm
Prześwit 149 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1038 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 980 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1507 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1519 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1760 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 625 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1010 mm
Kąt natarcia 13,8 stopnie
Kąt zejścia 12,1 stopnie
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(70%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Układ jezdny - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,6
~Łukasz
Liftback Facelifting 2.0 TSI 190KM 140kW
Skoda Superb III
Auto kupiłem z nastawieniem na podróżowanie z pięcioosobową rodziną. Do tego auto nadaje się idealnie. Duże, przestronne wnętrze oraz ogromny bagażnik. Wydając 120tyś zł, liczyłem na więcej. Mam świadomość że jest to Skoda i wcale mi to nie przeszkadza. Jest to moja już trzecia Skoda kupiona nowa z salonu. W tym konkretnym przypadku czar prysł po wyjeździe od dealera. Uważam że jest to samochód poprawny ale w dalszym ciągu niskobudżetowy. Mam na myśli jakość wykonania i spasowania wszystkich elementów. Co do wyposażenia to wersja Ambition z jakimiś tam pakietami. Ale nie o to tu chodzi bo można sobie auto skonfigurować jak się chce. Spodziewałem się większego Woooow , może dlatego taka ocena.
2,9
~Kierowca22
Liftback Facelifting 2.0 TSI 190KM 140kW
Skoda Superb III
Auto zaliczam to typu przereklamowanych kłopotliwe z fatalna skrzynia i sporym apetytem na paliwo w mieście . Cała otoczka jakie to super auto co się dziwić zwykle to flota lub auto na max 3 -4 lata i trzeba się go pozbyć wiec potrzebą naturalna jest pomijanie kłopotliwych i bardzo częstych kłopotów związanych z ta marką ale nie wszyscy kupują na 3 -4 lata .
3,4
~Kierowca
Liftback Facelifting 2.0 TSI 190KM 140kW
Skoda Superb III
Auto przereklamowane ale lepiej tego fanom marki nie mów bo to przecież lepsze od BMW AUDI itp . Sporo kłopotów z autem nie efektywny układ hamulcowy efekt tarcze i klocki padają . Pomimo lifta lampy jak parowały tak parują . Niska jakość spasowania wnętrza auta . DSG po nowych normach WLTP to koszmar my gaz a DSG nic nic i NIC 2 -3 sekundy decydujące o bezpieczeństwie .
Średnie spalanie dla Skoda Superb III Liftback Facelifting
7,1 – 9,6
l/100 km
7,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,2
Liftback Facelifting 2.0 TDI 190KM 140kW
Skoda Superb III
Autem w wersji 4x4 przejechałem już 12 tys od nowości. Jazda przeważnie na aktywnym tempomacie na drogach szybkiego ruchu -zapięte 160km/godz; do tego dochodzi krajówka i zapięte 120km/godz. Spalanie z tej samej trasy to jakieś 7,4-8,0. Raz sprawdziłem ile na tej trasie Superb pociśnie i wyszło z całej trasy 11,2/100. W mieście jeżdżę rzadko, jak już pojeżdżę dookoła komina to pokazuje jakieś 8-9/100. Plusem jest duży zbiornik paliwa, 65 litrów. Na oleju napędowym z Niemiec pokazuje zasięg 1000km, na polskim ON zasięg spada o 100km.
8,2
Liftback Facelifting 2.0 TDI 190KM 140kW
Skoda Superb III
Autem w wersji 4x4 przejechałem już 12 tys od nowości. Jazda przeważnie na aktywnym tempomacie na drogach szybkiego ruchu -zapięte 160km/godz; do tego dochodzi krajówka i zapięte 120km/godz. Spalanie z tej samej trasy to jakieś 7,4-8,0. Raz sprawdziłem ile na tej trasie Superb pociśnie i wyszło z całej trasy 11,2/100. W mieście jeżdżę rzadko, jak już pojeżdżę dookoła komina to pokazuje jakieś 8-9/100. Plusem jest duży zbiornik paliwa, 65 litrów. Na oleju napędowym z Niemiec pokazuje zasięg 1000km, na polskim ON zasięg spada o 100km.
8,7
Liftback Facelifting 1.5 TSI 150KM 110kW
Skoda Superb III
Po 5 tys. nalotu pali średnio 8l/100km z czego większość to jazda autostradą/ekspresówką 120-160 km/h. Po mieście jakieś 10% z tego. Jeśli ktoś dałby radę jechać 120-140 km/h to spali jakieś 7l/100km. Przy trasach pozamiejskich przy prędkości do 120 bardzo oszczędny jakieś 5.5-6l /100km oczywiście w zależności od cięzkości nogi.

Usterki Skoda Superb III

Liczba wpisów: 28
wyciek z pompy wodnej
  • Skoda Superb III Liftback 1.4 TSI 150KM 110kW 2015-2018
  • układ chłodzenia
  • 140 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 2
Po przejechaniu ok.138000 km (auto ma 4 lata),zaczęło ubywać płynu w zbiorniku wyrównawczym o czym ostrzegł komunikat dźwiękowy i świetlny.Po dolaniu wszystko wróciło do normy...na jakieś 1000 km.I to samo.Zauważyłem plamy pod samochodem.Po zgłoszeniu się do ASO okazało się ,że do wymiany jest pompa wodna.Koszt 1300zł.Auto jest jeszcze na gwarancji (do stycznia 2020), ale przekroczony jest limit km.W mojej subiektywnej ocenie to jest trochę nie fair,że ogranicza się gwarancję na limit km .Wygląda to tak jakby producent(dealer) w tym przypadku skody wiedział,że po przejechaniu 120 000 km coś się zepsuje.
8 komentarzy
Metaliczne stuki z silnika , przy ruszaniu na biegach 1-2 oraz przy zwalnianiu 1-2.
  • Skoda Superb III Liftback 1.8 TSI 180KM 132kW 2015-2018
  • silnik
  • 49 tys. km
Dzień Dobry, Posiadam nowego Superba z 2017r, DSG 7 biegów, przebieg 49000, mam metaliczne stuki z okolic silnika, skrzyni. Raz ciszej raz głośniej. Słyszalne przy ruszaniu biegi 1-2, przy zwalnianiu biegi 1-2, na nierównościach kołatanie jakby jakieś blaszki o siebie uderzały. Grzechotanie. Problem wystąpił już przy 15 tyś Serwis ASO wymienił wtedy sprzęgło. Przy 25 tyś problem powrócił, ASO wymieniło Mechatronikę. Jest 49 tyś problem znów powrócił. Samochód nadal na gwarancji, ASO nie chce znać już problemu i unika mnie jak ognia, twierdzi że te modele tak mają i nie da się nic już zrobić. Obecnie Wsparłem się prywatnymi serwisami DSG w Krakowie oraz rzeczoznawcą i otrzymałem odpowiedz że to nadal problem ze skrzynią biegów. Że to Łożyska w skrzyni i przesuwki. Zaznaczę że nie znam się na tym. Serwis prywatny mówi Że trzeba rozebrać skrzynię aby sprawdzić co dzieje się w środku. A skoda tylko nasłuchuje :( Za kilka miesięcy kończy się gwarancja a Skoda ASO Kraków nie widzi problemów. Nagrałem kilkanaście filmików, zbieram właśnie opinie prywatnych serwisów. Jestem zmuszony sprawę załatwiać przez Skoda Poznań. Jeśli ktoś miał problem uprzejmie proszę o pomoc. Sam nie wiem jak już reagować w serwisach ASO w Krakowie. Za każdą uwagę będę niezmiernie wdzięczny - to już moja 4 skoda i pierwszy raz borykam się z serwisem Skody. Proszę o kontakt email (robert.kofin@gmail.com), lub przez platformę autocentrum. Pozdrawiam
Problem rozwiązany
3 komentarze
Przegrzane tarcze
  • Skoda Superb III Kombi 1.8 TSI 180KM 132kW 2015-2018
  • układ hamulcowy
  • 10 tys. km
Witam. Samochod kupiony w grudniu 2017 roku. Po 4 miesiącach i 4 tyś km zgłoszenie problemu z tylnymi tarczami nie równe zużywanie sie powierzchni. Diagnoza serwisu wszystko ok !!! Ostatnia wizyta w serwisie 03.09.2018. Auto ma 9 miesięcy i przebieg 10700. Tarcze wyglądają zle. Diagnoza serwisu rysy powstały w wyniku zanieczyszczenia miedzy klockiem a tarcza. Tarcze uległy przegrzaniu i nie podlegaja wymianie gwarancyjnej moge wymienic na swoj koszt za jedyne ok 1700 zł. Na pytanie w jaki sposób przegrzały sie tarcze usłyszalem ze za szybko jeżdżę i za mocno hamuje. Masakra !!!!!
Problem rozwiązany
15 komentarzy
Skoda Superb III Liftback Facelifting