Szukaj

Lista ocen Subaru Impreza I (37) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 50 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~polishbastard
Subaru Impreza I
Sedan 1.6 i 4WD 90KM 66kW
...i tu jest mały koszmar. Silnik ma przytarty cylinder, objawia się to tym, że chodzi jak diesel i mocno falują mu obroty - wymiana silnika jest w planach, bo jeszcze trochę wytrzyma. Najpierw trzeba się zająć mechanizmem różnicowym w skrzyni, który totalnie się rozsypał, zapieczonymi hamulcami i czymś tam jeszcze. Rozsypały się 4 przeguby z 8 - są bardzo delikatne. 2 z 4 amortyzatorów puściły, 2 z 4 sprężyn po prostu się odkształciły....
4,0
~Kamil
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 i 4WD 125KM 92kW
Duży problem z korozją w zawieszeniu. Niektóre elementy niepozabezpieczane i rdzewieją na potęgę. Cała belka tylnego zawieszenia dość delikatna i jak zacznie rdzewiec to do wymiany a cena ok. 1000zl. Zaciski hamulców korodują od środka, zdarzająca się korozja kabli w różnych miejscach. Silnik, napęd i skrzynia bezawaryjne. Sprzęgło często spalone bo ktoś próbuje zamielić kołami a tam sie poprosu nie da.
3,0
~Tobi
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 Turbo GT 4WD 211KM 155kW
Do poważnych usterek należą: awarie skrzyń biegów (przy ostrych "redukcjach" na nawrotach skrzynia nie wytrzymuje przyrostu momentu obrotowego). Zdarzają się awarie turbosprężarek przy nieumiejętnej eksploatacji. Mogą występować uszkodzenia panewek korbowodowych.
3,0
~gzeho1984
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 i 4WD 115KM 85kW
Na początku przerywał na gazie i benzynie powód błachy zanieczyszczone czujniki położenia wału i wałka rozrządu ale potrzeba było wgrać nową mape zapłonu. Luz na łożyskach kół tylnych na razie tego nie robie. Z winy samego samochodu nie rzeczy eksplatacyjnych jak do tej pory nic.
5,0
~zakochany w Subaru
Subaru Impreza I
Sedan 1.8 i 4WD 103KM 76kW
Tu też kompletnie nic się nie dzieje. Nie wiem, czy to mój model jest taki wzorowy, czy taki jest ogół. Ale nie naprawiałem zupełnie nic. Części eksploatacyjne jedynie wymieniam, tylko na japońskich częściach, które są ze dwa razy żywotniejsze od europejskich.
3,0
~mubaraksubarak
Subaru Impreza I
Kombi 2.0 16V 125KM 92kW
1.Sprzęgło wiskotyczne, takie zakupione i po długim czasie teraz już wiem ,że przyczyną był zapieczony zacisk ,który spowodował hamowanie koło co spowodowało nadmierną prace wiskozy i ją spaliło. Mi udało się wymienić z używanej skrzyni na 1000pln 2.Korozja
3,0
~666
Subaru Impreza I
Kombi 2.0 Turbo GT 4WD 218KM 160kW
Za krótko go mam, żeby wydawać sądy, ale kupiłem go między innymi ze względu na niezawodność. Różni moi znajomi posiadają od leone poprzez forestery, legasy, skończywszy na sti i poza normalką, czyli łącznikami stabilizatota nic nikomu się nie dzieje
3,0
~Kuba
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 Turbo GT 4WD 218KM 160kW
Bardzo nie zawodny japończyk. Jeżeli tylko się o Niego dba można przejechać 300 tys kilometrów bez poważnej naprawy. Oczywiście w wiekiem występują poważne, chociaż mi się jeszcze nic poważnego nie wydarzyło.
5,0
~Ponczek16xx
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 i 4WD 115KM 85kW
Po zakupie wymieniłem podstawowe części eksploatacyjne typu świece kable płyny. Z grubszych awarii to tylko sprzęgło koszt 700 zł (znając życie było tylko jedno od nowości)
Dziennik kosztów dla Subaru Impreza I
Średni koszt przejechania 100 km
50,00 zł
13,2
l/100km
13,8
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Bombero
Subaru Impreza I
Kombi 2.0 16V 125KM 92kW
tu można by napisać jak wyżej, jednak muszę wspomnieć o nie najtańszych częściach i nie do kupienia w każdym sklepie. ale jest internet
Subaru Impreza I