Szukaj

Lista ocen Subaru Impreza I (47) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 40 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Kamil
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 i 4WD 125KM 92kW
Pięknie trzyma się drogi, zawieszenie nawet na polskich drogach bezproblemowe. Hamulce tragedia!!! Z przodu jakie-takie tarcze a z tyłu BĘBNY!!! :( Hamuje nawet OK ale tarcze miałem przegrzane przez poprzedniego właściciela i wibrowały po nagrzaniu a bębny zbytnio im nie pomagały. Zaciski po wyrobieniu gumek osłaniających na trzpieniach powodują dostanie się do środka piasku i zatarcie oraz korozje trzpieni. W rezultacie klocki są scieranie z...
5,0
~zakochany w Subaru
Subaru Impreza I
Sedan 1.8 i 4WD 103KM 76kW
Jeszcze czymś takim nie jeździłem (Peugeot306 1.4i, Honda Accord 2.0 pgmfi, Renault 19 TD, Opel Kadett 1.2, Audi A6 2.8 quattro) i nie potrafię porównać Imprezy do innego auta. Przednia i tylna szpera, dość dobre sprzęgło wiskotyczne, czynią pokonywanie ostrych zakrętów i zabłoconych dróg przyjemnością. Napęd quattro w Audi jest zdecydowanie gorszy, zarówno na mokrej krętej drodze jak i na błotnistych bezdrożach (u mnie nie ma kotroli trakcji...
5,0
~mubaraksubarak
Subaru Impreza I
Kombi 2.0 16V 125KM 92kW
Oprócz sprzęgła wiskotycznego(ja niestety kupiłem ze spalonym) napęd jest super i daje frajdę z jazdy na każdej nawierzchni. Elementy zawieszenia i półosie niezniszczalne :)(miałem uszkodzoną osłonę przegubu i już zaczął dostawać się piasek, po wymianie smaru i osłony nadal jeździłem 4 lata- w innym aucie jak tylko masz piasek to element do wymiany). Moje pierwsze auto w którym podczas użytkowania przez ponad 6lat nie wymieniłem nawet końcówki...
5,0
~Tobi
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 Turbo GT 4WD 211KM 155kW
To największa zaleta tego pojazdu. Fenomenalne prowadzenie, wielka radość z jazdy. Stały napęd 4x4 realizowany za pośrednictwem sprzęgła wiskotycznego z seryjną "szperą" z tyłu daje nieograniczoną frajdę - jazda "bokami" możliwa w każdej sytuacji:) Pewnym zaskoczeniem jest stosunkowo duża podsterowność w seryjnych egzemplarzach. Nie ma dyskusji o komforcie jazdy, ale to dobrze:)
5,0
~Thelyn gg:3129446
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 i 4WD 125KM 92kW
Naped na 2 osie.Slyszalem ze rozlozony w stosunku 60(tyl)- 40(przod).Bardzo mieciutko.Nawet nie czuje dziur(co czasami nawet wylancza czujnosc).Kazdy kraweznik jest moj :D Dla mnie ciutke za miekko.W Hondzie mialem obnizone zawieszenie i utwardzone (-40mm i -35mm).Przy zakretach mocno przechylającą sie bude.Brak kubłów neistety powieksza to uczucie.
5,0
~misiek_rakieta@o2.pl
Subaru Impreza I
Sedan 1.6 i 4WD 90KM 66kW
Subaru - i w wszystko jasne. Trzymanie w zakręcie bardzo dobre, na drogach gruntowych daje duże poczucie bezpieczeństwa, auto przechyla się ale nadal daje poczucie bezpieczeństwa. Puki co nie wytłuczone pomimo użytkowania od 1994 w Polsce. Na naszych dziurawych drogach całkiem komfortowe. Jak dla mnie wzorowo.
4,0
~ms
Subaru Impreza I
Kombi 2.0 4WD 115KM 85kW
Samochód na szybkich łukach bardzo stabilny za sprawą stałego napędu na cztery koła i niezależnego zawieszenia. Na mokrym lub ośnieżonym asfalcie przy ciasnych zakrętach BARDZO podsterowny. Tutaj powiem szczerze, że się zawiodłem. Na śniegu i lodzie przy podjazdach pod górę nie do zatrzymania.
5,0
~Andrzej
Subaru Impreza I
Kombi 2.0 4WD 115KM 85kW
Bezkonkurencyjnie dobry. Amortyzatory w moim egzemplarzu nawet 86% trzymania - tego nie mają nawet nowe samochody. Po prostu jest bardzo miękki i przez to komfortowy i super trzyma się drogi a że środek ciężkości jest nisko, to miękkie zawieszenie było możliwe do zastosowania.
5,0
~polishbastard
Subaru Impreza I
Sedan 1.6 i 4WD 90KM 66kW
Mały, miejski czołg. Na zawalony śniegiem parking idealny, lecz zwiedzanie terenów leśnych odradzam. Autem można brać zakręty dużo szybciej, niż innymi autami, w dowolnych warunkach pogodowych. Mimo braku ABS-u auto hamuje tak, jak powinno.
Dziennik kosztów dla Subaru Impreza I
Średni koszt przejechania 100 km
50,00 zł
13,2
l/100km
13,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~kuba_tenerowicz
Subaru Impreza I
Kombi 2.0 16V 125KM 92kW
Fabryka trochę za mocno się przechyla. Szkoda, że subaru fabrycznie nie zastosowało twardszych stabilizatorów. Ukł kierowniczy niezbyt wymagający. Idealny kompromis pomiędzy precyzją a łatwością prowadzenia.
Subaru Impreza I