Szukaj

Lista ocen Subaru Impreza I Sedan (20) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 28 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~polishbastard
Subaru Impreza I
Sedan 1.6 i 4WD 90KM 66kW
...i tu jest mały koszmar. Silnik ma przytarty cylinder, objawia się to tym, że chodzi jak diesel i mocno falują mu obroty - wymiana silnika jest w planach, bo jeszcze trochę wytrzyma. Najpierw trzeba się zająć mechanizmem różnicowym w skrzyni, który totalnie się rozsypał, zapieczonymi hamulcami i czymś tam jeszcze. Rozsypały się 4 przeguby z 8 - są bardzo delikatne. 2 z 4 amortyzatorów puściły, 2 z 4 sprężyn po prostu się odkształciły....
Dodane 12 lat temu
4,0
~Kamil
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 i 4WD 125KM 92kW
Duży problem z korozją w zawieszeniu. Niektóre elementy niepozabezpieczane i rdzewieją na potęgę. Cała belka tylnego zawieszenia dość delikatna i jak zacznie rdzewiec to do wymiany a cena ok. 1000zl. Zaciski hamulców korodują od środka, zdarzająca się korozja kabli w różnych miejscach. Silnik, napęd i skrzynia bezawaryjne. Sprzęgło często spalone bo ktoś próbuje zamielić kołami a tam sie poprosu nie da.
Dodane 14 lat temu
3,0
~Tobi
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 Turbo GT 4WD 211KM 155kW
Do poważnych usterek należą: awarie skrzyń biegów (przy ostrych "redukcjach" na nawrotach skrzynia nie wytrzymuje przyrostu momentu obrotowego). Zdarzają się awarie turbosprężarek przy nieumiejętnej eksploatacji. Mogą występować uszkodzenia panewek korbowodowych.
Dodane 12 lat temu
3,0
~gzeho1984
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 i 4WD 115KM 85kW
Na początku przerywał na gazie i benzynie powód błachy zanieczyszczone czujniki położenia wału i wałka rozrządu ale potrzeba było wgrać nową mape zapłonu. Luz na łożyskach kół tylnych na razie tego nie robie. Z winy samego samochodu nie rzeczy eksplatacyjnych jak do tej pory nic.
Dodane 15 lat temu
5,0
~zakochany w Subaru
Subaru Impreza I
Sedan 1.8 i 4WD 103KM 76kW
Tu też kompletnie nic się nie dzieje. Nie wiem, czy to mój model jest taki wzorowy, czy taki jest ogół. Ale nie naprawiałem zupełnie nic. Części eksploatacyjne jedynie wymieniam, tylko na japońskich częściach, które są ze dwa razy żywotniejsze od europejskich.
Dodane 17 lat temu
3,0
~Kuba
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 Turbo GT 4WD 218KM 160kW
Bardzo nie zawodny japończyk. Jeżeli tylko się o Niego dba można przejechać 300 tys kilometrów bez poważnej naprawy. Oczywiście w wiekiem występują poważne, chociaż mi się jeszcze nic poważnego nie wydarzyło.
Dodane 15 lat temu
5,0
~Ponczek16xx
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 i 4WD 115KM 85kW
Po zakupie wymieniłem podstawowe części eksploatacyjne typu świece kable płyny. Z grubszych awarii to tylko sprzęgło koszt 700 zł (znając życie było tylko jedno od nowości)
Dodane 15 lat temu
5,0
~sooby@op.pl
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 i 4WD 115KM 85kW
Niezawodne. Wszystkie części które były wymienone są częsciami wyeksploatowanymi. Wymienione amortyzatory z przodu. rozrząd kompletny i sprzęgło komletne.
Dodane 20 lat temu
5,0
~misiek_zx6r
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 i 4WD 125KM 92kW
Jak narazie nic nie bylo, tankoj dobre paliwo, sprawdzony gaz, wymieniaj olej na czas, nie tlucz sie po dolkach a bedziesz szczesliwy.
Dodane 16 lat temu

Usterki Subaru Impreza I

Liczba wpisów: 7

Subaru Impreza I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,0
~Mateusz Piotrowski
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 Turbo GT 4WD 211KM 155kW
Trzeba dbać i serwisować na bierząco. Olej i płyn sprawdzamy conajmniej raz w tygodniu!
Dodane 9 lat temu
Subaru Impreza I Sedan

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów