Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Impreza II Kombi

Cezor, 3 lata temu
Silnik 2.0 i 16V 125KM 92kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 275 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Subaru Impreza II Kombi 2.0 i 16V 125KM 92kW 2000-2005 - Oceń swoje auto
3,07
25% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
Zawieszenie
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
Układ elektryczny
3,0
Całokształt
Jeśli masz w głowie zakup 15 letniego Subaru, przygotuj drugie tyle na serwis pozakupowy. Silnik jest jedną z mniej awaryjnych jednostek, jednak blachą to dramat w tym aucie.
Wrażenia
3,0
Silnik
Wolnossący, mało problemowy. Brakuje mocy, a do 3tys. kompletny muł. Jeśli zmieniasz olej i pamiętasz o cyklach zaworowych to posłuży. Lubi gaz. Brzmi obłędnie, a kultura pracy zaskakuje. Pojawiają się niestety wycieki przy motorze powyżej 200k km., jednak wszystko jest do ogarnięcia. Czujnik spalania stukowego trzeba zmieniać co 2 miesiące.
3,0
Skrzynia biegów
Przydałaby się szóstka. W trasie na autostradzie osiągając maksymalna dozwolona prędkość jest całkiem głośno. Świetna sprawa jest reduktor, który w zimę mocno pomaga. Ciężko wchodzącą jedynka i wstek w tym modelu to standard, da się przyzwyczaić.
5,0
Układ jezdny
Stały napęd 4x4 to poezja, Subaru to ikona czterołapów i nawet wjechanie w błoto do połowy kół i tak was wyciągnie. Kupiłem auto ze skróconym kątem skrętu co poprawia mocno reakcje.
1,0
Karoseria
Gniją na potęgę. Jak kupisz klepniety model to już nie wygonisz rudej. Najbardziej podatne są kielichy, nadkola, progi i sanki. Podloznice też lubią być chrupanie. Ogólnie trzeba mieć znajomego blacharza, żeby to ogarniać.
Komfort
4,0
Widoczność
Jest bardzo dobrze. Mimo, że to kombi to po odwróceniu głowy wydaje się, że to większy hatch. Słupki fajnie rozmieszczone, nie przeszkadzają.
3,0
Ergonomia
Deska bardzo prosta i czytelna. Trzeba jedynie pamiętać o przycisku bright, bo przypadkowe kliknięcie to zabójstwo dla akumulatora. Podobają mi się nawiewy, ładnie stylizowane. Z tylu mało miejsca, bagażnik tak samo. Kierowca i pasażer nie może narzekać. Jest cupholder, popielniczka, schowek spory.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima nie daje rady przy 25 stopniach po całkowitym serwisie. Ogólnie nawiewy trochę dziwnie rozmieszczone, a tunele lubią się przypchać.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu nie ma co narzekać, jedynie rozmieszczenie pedałów jest trochę ciasne.
4,0
Wyciszenie
Jest fajnie, jednak przy 5tys. słychać dość mocno silnik. Nie przeszkadza to wcale bo bokser brzmi fenomenalnie.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To już leciwe auto, więc trzeba kosztów. Blacharka, zawory, oleje, to wszystko nakłada się na sporą sumę rocznie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Egzemplarze można mieć za 7k i jest to w porządku cena jak na pierwsze Subaru. Jednak za tą kwotę można mieć coś równie praktycznego, ale nowszego i mniej awaryjnego
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czujniki, pierdoły w elektryce.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak już coś się posypie to idzie lawiną. Trzeba szykować potem sporo kasy na remonty. No i nieszczęsną blacharka.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Subaru Impreza II Kombi