Szukaj

Lista ocen Subaru Legacy IV Kombi (39) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 38 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~subarynek
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
tutaj muszę obsmarować serwis poleciał mi dyferencjał - w gdańsku wymienili mi wydech( na szczęście jeszcze na gwarancji),w szczecinie wszystkie łożyska dyfra, w gdańsku nie zmienili mi filtra powietrza -zapomnieli , przypomnieli sobie jak przepustnica się zacieła i auto zgasło na trasie,nie katuje auta a tarcze z przodu i klocki wymieniałem już 3 razy tył raz na 87tyś,sprzeęgło przy tym przebiegu trochę dusi przy ruszaniu z wzniesienia ,no i...
1,0
~Sergio
Subaru Legacy IV
Kombi 3.0 i 24V R 245KM 180kW
Co gorsza występują poważniejsze usterki: auto trzy razy odmówiło posłuszeństwa w drodze. Awaria przepływomierza, koniec cewki zapłonowej oraz najgorsza - gwałtowny koniec pompy hamulcowej. Nastąpił przy 90 km/h, żadnego ostrzeżenia, żadnej kontrolki - po prostu nagle zostałem praktycznie bez hamulców. Szczęśliwie udało mi się bezpiecznie wyhamować silnikiem.
5,0
~SzymonM
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Z usterek miałem tylko jedną, łożysko w przednim kole. Koszt samego oryginalnego łożyska to ~900 zł jedyne pocieszenie to takie że nie wymienia się tego często. Ogólnie części do tego samochodu to naprawdę ciężki orzech do zgryzienia.
4,0
~legacy
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 TD 150KM 110kW
Poważnych usterek nie było. Słynne słabe sprzęgło nadal jeszcze żyje i ma sie dobrze. Choć jestem nastawiony na to, że wkrótce czeka mnie jego wymiana. Ani razu nie zawidół w trasie (kilkarazy niemcy, hiszpania, włochy)
1,0
~verus maximus
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 TD 150KM 110kW
sprzęgło pada po 20 tys, to samo klocki, serwis drogi i niekompetentny, bezczelna firma subaru nie potrafi przyznać sie do bubla technicznego. nie dziwie sie że z taka tandetą wypadli z zawodów rajdowych na świecie
5,0
~Tomek w-wa
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 TD 150KM 110kW
NIC. Chociaż naczytałem się o sprzęgłach i kołach dwumasowych. Sprzęgło rzeczywiście wydaje się być delikatne - tylko przeczucie a nie jakieś konkretne doświadczenie.
4,0
~M.ST
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Już wymieniałem sondę lambdę ? , 1 tys. pa, pa. Podobno coś się szykuje w katalizatorze ( ok 4 tys ? ) Sprzęgło piszczy , ale podobno to standard przy dwumasowym.
2,0
~mateusz_szymański
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 165KM 121kW
Do poważnych można dodać: -Gubienie kompresji na garach -Uciążliwe luzy zaworowe(co 40tyś) -Pompę powietrza(która jest istną ruletką) -Kruchość blachy
4,0
~cubikon
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Pół roku to mało czasu by ocena była wiarygodna. Z opinii wiem ze potrafi polecieć koło dwumasowe, które w większości przypadków wymienia się na jednomasowe.
3,0
~Seth
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Niestety mam do wymiany koło dwumasowe. Częsta usterka. Koszt potworny. Będę wymieniał na sprzęgło z kołem jednomasowym. Też nie będzie tanio.
Subaru Legacy IV Kombi