Szukaj

Lista ocen Subaru Legacy IV Kombi (51) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 26 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Rafał G
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Układ jezdny jest nie z tego świata. Samochód jeździ jak po szynach! Jest bardzo neutralny (dopiero przy naprawdę szybkich zakrętach 140km/h + pojawia się bezpieczna podsterowność). Nisko umieszczony środek ciężkości silnika i symetryczny napęd (silnik umieszczony wzdłużnie) sprawia, że samochód w cudowny sposób łączy sportowe prowadzenie i komfort. 17\" felgi z oponami nisko-profilowymi, typowe dla wersji 2.0R potrafią trochę męczyć na...
5,0
~Leszek
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Układ jezdny to była podstawowa rzecz dla której kupiłem subaru (2 to silnik). Z dzieciną niecierpliwością i nieukrywaną satysfakcją czekam na zakręty pokonywanie ich to prawdziwa przyjemność, na suchym jest bardzo przyjemnie, ma mokrym i śniegu zaczyna się frajda z jazdy. Auto staje się przyjemnie lekko nadsterowne i przejechanie kilkudziesięciu metrów "nie do końca przodem" nie stanowi problemu i co ciekawe cały czas przyśpiesza....
5,0
~cyckocholil
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Układ jezdny jest idealny brakuje tylko mi szpery z wrx sti sterowanej elektronicznie w centralnym dyferencjale. Poza tym wyważenie auta jest idealne, neutralne prowadzenie w poślizgach i dzięki napędowy AWD kilka razy uratowałem tyłek w momentach gdzie RWD bym wyspinował, a tu jakoś wyciągłem. Jeździłem wieloma samochodami i zdecydowanie prowadzenie subaru jest najlepsze. W miejscach gdzie dawniej hamowałem teraz dodaje gazu dla większej...
5,0
~Kario
Subaru Legacy IV
Kombi 3.0 i 24V R 245KM 180kW
Symetryczny układ napędowy. Do tego centralny aktywny dyferencjał który rozdziela inteligentnie moc przód - tył. Do tej pory (2010) rok w autach tej plasy nie powstał lepszy układ napędowy. Zawieszenie w miarę komfortowe. Prowadzenie perfekcyjne w każdych warunkach a nie mam wersji spec-b. trzeba naprawdę przegiąć, żeby wyprowadzić to auto z równowagi. Jeżeli ktoś jeździł do tej pory passatami, czy innymi podobnymi wynalazkami a nawet audi czy...
5,0
~Tomek w-wa
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 TD 150KM 110kW
Uważam, że niezwykle łączy komfort i bardzo przyzwoite tłumienie nierówności z bardzo dobrym prowadzeniem w granicznych sytuacjach. Na oponach (zimowych) 16\" lepszy komfort ale wyraźnie mniej pewne prowadzenie od 17\". W warunkach zimowych (przy normalnej jeździe) rzadko interweniuje elektronika. Znów w porównaniu z Outlanderem Turbo o wiele lepszy promień skretu. Wyraźny mankament prowadzenia wersji kombi to bujanie długiego tyłu na...
5,0
~docur
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Stały napęd 4x4 jest rewelacyjny, typowe sytuacje w których coś daje: wyprzedzanie w zimie na sliskiej drodze (samochód nie "myszkuje", wyprzedzasz jak na suchym), szybkie włączanie się do ruchu (bez buksowania kołami), skręty/zakręty, ulewny deszcz na autostradzie. Trzyma się jak przyklejony. Mimo któtkiego skoku bardzo zawieszenie ładnie wybiera nierówności. Ale czuć niestety polskie drogi. Nisko zawieszony, tak jak np. avensis (mam...
5,0
~DarQ_
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 165KM 121kW
stałe 4x4 z reduktorem, Subaru słynie z napędu więc każdy oczekuje tu dobrej oceny i taka musi być. Auto ma jednak tendencję do podsterowności czego osobiście nie lubię, przyzwyczaiłem się chyba do BMW:) Generalnie gdy jadę Subaru zastanawiam się "czemu ci kierowcy innych aut tak powoli wjeżdżają w ten zakręt". Żona gdy tylko spadnie śnieg obowiązkowo wybiera Legasia bo jak twierdzi czuje się w nim pewnie. A w zimę Subaru potrafi pokazać że...
5,0
~Wasiu
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 TD 150KM 110kW
Bajka! Tego nie da się opisać słowami. Ktoś kto nigdy nie jeżdził subaru - nie poczuje tematu. I taka osoba bylem takze ja poki nie wsiadlem do tego auta. Nie zależnie od tego czy jest mokto, deszczowo, sucho czy piaszczyście- poprostu wypas! 4 kółka równomiernie ciągną po asfalcie czy błocie bez zarzutu, nie mam mowy o żadnych trzęsieniach kierownicą, nie wybieraniu nierówności czy problemów z ruszeniem na mokrym. Z niecierpliwością...
5,0
~Tomek
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 TD 150KM 110kW
Jazda tym autem to bajka. Staly naped na 4 kola + sztywne zawieszenie robia swoje. Nie ma problemu z szybkimi zakretami, auto pieknie sie trzyma asfaltu. Zdradze swoj sekret... lubie zima sie zatrzymywac pierwszemu na swiatlach i gdy zielone swiatlo zaswieci konkretnie ruszyc. Zazdrosc innych kierowcow musi byc nie opisana gdy oni stoja i probuja ruszyc a mnie juz nie ma na skrzyzowaniu. Troche to sadystyczne, ale jakie przyjemne...
4,0
~x-men
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 TD 150KM 110kW
trakcja faktycznie ok, nie wiem (moze na szczescie) czy na codzien potrzebny staly mechaniczny 4x4,ale daje poczucie stabilnosci zwlaszcza na zakretach, tylko ze to rodzinne kombi ( z zalozenia, bo przestrzen jak w kompakcie i to srednim) a nie rajdowka,poza tym na sniegu troche podsterowny
Subaru Legacy IV Kombi