Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Legacy IV Kombi

Mirek, 7 lat temu
Silnik 2.0 i 16V 150KM 110kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 188 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Subaru Legacy IV Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW 2003-2009 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
4,0
Całokształt
Brak "bajerów" w wyposażeniu. Ale mi to nie przeszkadza. Dodatkowo do bani wiświetlacz pokazujący temperaturę, spalanie itp. Psuje się często i ciężko kupić.
Wrażenia
5,0
Silnik
Brakuje opcji wyboru silnika 2.0 136KM, który mam. Bez turbiny. Brzmi fajnie, przyspiesza zadowalająco, jednak należy kontrolować poziom oleju. Jeżeli trochę bierze, to uzupełniać!
4,0
Skrzynia biegów
Manualna. Trzeba nauczyć się ruszać i przejeżdżać prze hopki, żeby nie wpadał w "oscylacje".
5,0
Układ jezdny
Długo by opisywać, do czego to auto jest zdolne i z ilu opresji które zakończyły by się + w gorszym aucie mnie wyratował nie odnosząc szwanku. Porównywałem na torze z innymi autami, dużo droższymi. Trzymał się drogi robiąc te same manewry o 30km/h szybciej. Dodam, że nie ma ESP.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie zauważyłem uciążliwych sterf martwych, które występują w dużo mniejszych autach.
4,0
Ergonomia
Brak "bajerów", ale to co jest łatwo daje się ustawić. Brakuje regulacji kąta zagłówka (mam tą opcję w peugeocie 206). Wpływa to na bezpieczeństwo (mam nadzieję, że nie będę mia okazji wypróbować)
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Pasażerowie z tyłu nie mają nawiewów.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ciężko mi ocenić tył, bo nigdy tam nie jechałem, ale badałem na postoju i nie narzekałem.
4,0
Wyciszenie
Czasami żałuję, że ten silnik tak słabo słychać :). Nie jest to Range Rover, gdzie ciężko było stwierdzić, czy silnik pracuje, ale jest aż za dobrze.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części raczej trudno dostępne, albo niedostępne. Problem w tym, że niektórych detali nie załatwi się nawet w ASO :(. Co do ceny, to chyba średnio. Jeżeli ktoś jeździł Skodą, to będzie narzekał. Jeżeli Porsche, to będzie odczuwał za duży ciężar portfela. Powiedział bym, że części są średnio drogie. Oczywiście nie jest to auto dla osoby chcącej żeby samochód kosztował jak najmniej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto kupiłem za 15 000 PLN. Starsze modele chodzą za dużo mniejsze pieniądze. Nie dostanę nic lepszego za tą kasę. Oczywiście rozrząd, oleje, naprawa zawieszenia, 2 sondy lambda, dwumasa itp. kosztowały dodatkowe 7 000. Ale należę do osób, które w każde zakupione używane auto włożą, żeby potem nie zaskakiwało.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wyświetlacz - ciężko dostać. Nowy 850 PLN i patrząc na jakość tej części, to nie warto inwestować. Poza tym dwumasa, przewody wysokiego napięcia, naprawa zawieszenia, wydechu to można zaliczyć do kosztów eksploatacji. Dodatkowo, niestety blacha. Auto potrafi korodować.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie wolno zapomnieć, że to nie zabawka do rajdowania. Jeżeli będzie się auto właściwie eksploatowało to nic nie powinno się wydarzyć.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Subaru Legacy IV Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
46,50 zł
10,3
l/100km
12,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Subaru Legacy IV Kombi