Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

Piotr, 4 lata temu
Silnik 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,57
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Auto spełniło moje oczekiwania: wygodna i wysoka pozycja kierowcy, cichy, przestronny z przodu i z tyłu; jest małe rozczarowanie jeśli chodzi o spalanie:producent wskazuje 6.8L przy jeździe miejskiej, u mnie, przy naprawdę spokojnej jeździe było to 7.3L, mierzone listopad /grudzień i to jeżdżąc w pojedynkę, cykl mieszany 6,4L, jak na silnik 1.0 uważam że to za dużo.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
gładko i płynnie, jak to nówka
4,0
Układ jezdny
ogólnie jest ok, odjąłem 1 gwiazdkę, ponieważ kierownica nie odbija całkowicie do pozycji na wprost po skręcie, ponoć tak już jest gdy jest elektryczne wspomaganie, ale jest to irytujące, jesli wszyskie moje poprzednie samochody nie miały z tym problemów.
4,0
Karoseria
tutaj niewiadoma, jak to jest np z antykorozją podwozia? jest ono całe w kolorze srebrnym, więc nie wygląda mi to na porządne zabezpieczenie, ale czas dopiero pokarze
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
za mało jeszcze przebiegu
5,0
Stosunek jakość/cena
wydaje się rozsądna, porównując np z Seatem czy Skodą
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
za mały przebieg
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting