Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

selektor1, 5 lat temu
Silnik 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 9 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,79
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Witam, to moja druga opinia o aucie po przejechaniu 9000 km, ocenę pozostawiam ogólna 4,8. Auto skrojone na moje potrzeby , ekonomiczne , przestronne dla 5 dorosłych osób z dużym bagażnikiem. Autem jeżdżę codziennie do pracy, spalanie na poziomie 5,6 L, wersja premium . Świetne światła LED, radio z możliwością podpięcia androida. Wysokie zawieszenie jest plusem , po polnej drodze idzie jak przecinak, zawieszenie idealne na dziurawe polskie drogi. Ma kilka drobnych minusów ale tylko kosmetyczne błędy. Minusy: Regulacja oparcia foteli jest bardzo skokowa, wystarczyło pokrętło dać. Diody od świateł krótkich i długich tak dają po oczach w nocy że aż gały bolą. W zimie radzę nie skrobać nawet gumą przednich świateł bo się rysują od byle czego, trzeba polewać zimną wodą.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik idealny do tego auta , świetnie przyspiesza i mało pali podczas spokojnej jazdy. Jeżeli trzeba wyprzedzić 2 tiry nie ma problemu .
5,0
Skrzynia biegów
W nowym aucie czasami nie wchodziły biegi teraz jest idelanie dobrze zestopniowane.
4,0
Układ jezdny
Auto ma tendencję do myszkowania po drodze, co jakiś czas trzeba korygować kierownicą kierunek jazdy .
4,0
Karoseria
Lakier się łatwo rysuje .
Komfort
5,0
Widoczność
Znakomita , do przodu i tyłu ,ogromne lusterka i duża tylna szyba ,jedynie słupek B mógłby być mniejszy ale jest bardzo dobrze
4,0
Ergonomia
Wygodne fotele, podłokietnik, przełączniki w zasięgu ręki tylko sterowanie szybami jest jakby przesunięte do tyłu i te nieszczęsne sterowanie komputerem jak w starych autach.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie bomba , zima auto na parkingu szyby pokryte lodem i śniegiem po 2 minutach od odpalenia auta przednia jest czysta,zanim zdążę zmieść śnieg z auta a koledzy w innych autach jeszcze skrobią , ja odjeżdżam :) dzięki temu że auto bardzo szybko się nagrzewa. Klima chłodzi bardzo dobrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na swoje wymiary jest bardzo przestronne. 3 osoby dorosłe z tyłu to nie problem. I nie siedzą jak sardynki tylko normalnie.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre ,silnik słychać tylko podczas bardzo mocnego przyspieszania. Czasami w lewych drzwiach zależy od podmuchu powietrza ,słychać terkotanie uszczelki , ale żadko
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonomiczne spalanie 5.3- 5.6 L to jest ekonomia jak na takie duże auto . Duster 1.6 pali 7-10 L ASX 7-9 L
5,0
Stosunek jakość/cena
Za cenę auta w wersji premium otrzymujemy wyposażenie za które u innych producentów musimy zapłacić około 15 tyś więcej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie było .
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting