Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

W., 4 miesiące temu
Silnik 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW od 2016 - Oceń swoje auto
4,79
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Zawieszenie
Przeniesienie napędu
5,0
Całokształt
Wyglądające bardzo niepozornie auto, sprawuje się naprawdę świetnie. Jazda miejska + sporadyczne wyjazdy w trasę (weekend, wakacje). Bardzo ekonomiczne, dobrze wyciszone wnętrze, zaskakująco pakowny bagażnik. 4-osobowa rodzina spokojnie jest w stanie zabrać graty na 2-tygodniowy wyjazd nad morzem, wliczając wózek plażowy i hulajnogi dla dzieci :)
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja działa bardzo sprawnie. Brakuje nieco nawiewu w 2-gim rzędzie siedzeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Wnętrze bardzo komfortowe tak w mieście, jak i w trasie. Zaskakująco cicho.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
6,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting