Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

Piotr, 3 lata temu
Silnik 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,36
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Szukałem samochodu na którym można polegać i pod tym kątem muszę przyznać, że Suzuki wywiązało się z pokładanych w modelu oczekiwań. Po pół roku użytkowania nowego auta trudno co prawda powiedzieć dużo o oporności na usterki, ale praktycznie całkowity brak problemów wieku dziecięcego jest już dobrym prognostykiem. Auto mimo niezbyt okazałych gabarytów jak na swój segment, w środku zaskakuje ergonomią która nadrabia wymiary podawane w katalogu. Układ jezdny i silnik sprawiają że auto prowadzi się pewnie i przyjemnie, natomiast duży prześwit podwozia i mała masa całkowita pozwala bez stresu (a mówię tylko o wersji przód-napędowej) zjechać z utwardzonej drogi. Oczywiście można porównywać jakość wykończenia kabiny z wieloma konkurencyjnymi modelami, ale po pierwsze mówimy tutaj o dość rozsądnej cenie za samochód z półki rodzinnych crossoverów/małych SUV, a po drugie widać że pieniądze wydajemy tutaj głównie na jakość samochodu jako pojazdu (o co w sumie chodzi), a nie wystroju wnętrza. Ponadto mimo że niektórych kłują w oczy plastikowe wykończenia drzwi, czy słupka środkowego, to trzeba jasno powiedzieć, że materiały zostały spasowane z japońską starannością i nie wygląda żeby miały zacząć się trząść jak osika za kolejnych kilka lat. Ze spokojnym sercem mogę polecić ten model osobom które się nad nim zastanawiają.
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
System start-stop, przy dłuższej zmianie świateł drogowych potrafi wyłączyć silnik, który wymaga ręcznego zapłonu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting