Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

Michał, 2 lata temu
Silnik 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 50 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,50
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Brak
5,0
Całokształt
Świetne auto w dobrych pieniądzach. Idealne do miasta. Wygodnie się parkuje i śmiga po dziurawych drogach. Napęd 4x4 działa cuda, automatyczna skrzynia pracuje bardzo dobrze.
Wrażenia
4,0
Silnik
Fajnie się zbiera przy niedużych prędkościach. Troszkę zadyszki łapie w okolicach 130km/h, ale w końcu aerodynamika nadwozia nie jest najlepsza. Przy niskich obrotach cichy, przy wyższych dźwięk nie przeszkadza.
5,0
Skrzynia biegów
Automat działa super. To CVT z symulacją biegów - naprawdę ciężko to poznać. Tryb manualny z manetkami niczym w autach sportowych pozwala poszaleć. Ręczna redukcja biegów wystarczająco szybka, w trybie automatycznym chwilkę trwa kickdown. Niemniej jednak skrzynię oceniam bardzo dobrze.
5,0
Układ jezdny
Mimo bryłowatego nadwozia auto prowadzi się bardzo pewnie. Allgrip od Suzuki robi świetną robotę. Testowałem go w terenie - nawet na chwilę nie sprawiał wrażenia, że sobie nie poradzi. Lód, śnieg, błoto, wyjedzie zewsząd. W szybkich łukach czuć działanie. Auto stosunkowo wygodne jak na niewielką bryłę i masę. Miejskie dziury wybiera przyzwoicie. Na większe nie ma rady, czuć je - jest mimo wszystko dość sztywny, ale za to pewnie się prowadzi.
4,0
Karoseria
Auto mam jako służbowe, dość krótko, ale jakość lakieru widać, że nie powala. Takie czasy.
Komfort
4,0
Widoczność
Spodziewałem się, że będzie lepiej. Słabo widać koniec maski i to jego największa bolączka. Do tyłu widoczność poprawia kamera, która jednak szybko się brudzi i trzeba ją przecierać żeby cokolwiek było widać. Duże i wygodne lusterka.
4,0
Ergonomia
Bez zarzutu. Łatwo znaleźć dobrą pozycję za kierownicą. Odrobinę za mała regulacja kierownicy w stronę kierowcy. Finalnie siedzi się dość pionowo. Fotele mają denerwujące boczki w siedziskach, które piją w nogi, a jestem raczej szczupłej postury.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To auto segmentu B+, więc nie ma rewelacji. Powiedziałbym, że optymalne dla rodziny 2+1, dla 2+2 może braknąć miejsca na bagaże.
3,0
Wyciszenie
Do 100km/h super, w warunkach miejskich również, powyżej wyraźnie słychać opony i szum powietrza. Silnika nie, jest całkiem cichy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Firmowy = darmowy :)
5,0
Stosunek jakość/cena
W salonie był sprzedawany za dobre pieniądze. Teraz ceny są z kosmosu, ale nie tylko tego auta, a całego rynku.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bez zarzutu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez zarzutu.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
7,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting