Szukaj

Lista ocen Suzuki Vitara I (67) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 49 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Krzysztof
Suzuki Vitara I
Cabrio 1.6 16V 97KM 71kW
nie polecam zakładania opon szerszych niz 225 mm. Straszne są wtedy przejazdy koleinami - samochod jedzie tam gdzie chce, a nie tam gdzie chciałby kierowca. Kupiłem Vitare do turystycznej jazdy terenowej, zmieniłem szosowe opony na opony klasy AT (General Grabber AT2 225/70 R 15) i jestem zadowolny zarówno z prowadzenia na drodze jak i z prowadzenia w terenie. Odnosnie terenu - koniecznie trzseba wymienić amortyzatory i spręzyny z fabrycznych...
4,0
~Żaba
Suzuki Vitara I
Standard 2.0 i V6 24V 136KM 100kW
Szczerze powiem po pierszej jeździe w czasie kupna auta na tyle mnie układ jezdny zniechęcił (dokładnie mówiąc układ kierowniczy), że nawet myślałem o zrezygnowaniu z vitary. Ale auto kupiłem (raz kozia śmierć!) i jestem zadowolony. Charakterystyka podwozia zachęca do spokojnej i płynnej jazdy, ale wcale nie takiej wolnej:) ale trzeba uważać z szybką jazdą, wysokość auta robi swoje:) tylko ten układ kierowniczy czasami zaskakuje mnie małą...
4,0
~Kamil
Suzuki Vitara I
Cabrio 1.6 80KM 59kW
Mój egzemplarz ma przerobiony bak, bo w jego miejscu jest butla LPG. Niestety prawa strona mostu uderza z tego powodu w rurę wlewu do baku, co często denerwuje na dziurach. Poza tym tylne sprężyny za niskie. Po wymianie na Samarę za miękkie - gdy wsiądą 2 osoby z tyłu - dobija ciągle. Poza tym prowadzi się naprawdę pewnie i dobrze. Nawet po odkręceniu stabilizatora ;)
5,0
~instalacje@cerber.nazwa.pl
Suzuki Vitara I
Standard 1.6 i 80KM 59kW
Biorac pod uwag ze charakteryctyka zawieszenia jak i calkiem inne zachowanie pojazdu na drodze ze wzgledu na wysoki profil opony i wysoko zamieszczony srodek ciezkosci nie probuje porownywac tego samochodu z zamochodami klasycznymi. Zatem ocen wysoka. mysle ze udalo sie uzyskac kompromis pomiedzy samochodem terenowym a miejskim (oczywiscie jak na lata wczesno 90-te)
4,0
~cozmo
Suzuki Vitara I
Long 2.0 i V6 24V 136KM 100kW
Na asfalcie radzi sobie całkiem porządnie. Można wchodzić w zakręty dość ostro i nie trzeba bać się nadsterowność albo podsterowność. W terenie można sobie lecieć po szutrze 90 km/godz i będzie jechał jak po sznurku. Zarzucić potrafi na zakręcie tylko na oponach typu AT. Ale to właściwość opon a nie układu jezdnego.
4,0
~sebastianswps.edu.pl
Suzuki Vitara I
Standard 1.6 i 80KM 59kW
Dosyc specyficzny. Trzeba sie nauczyc prowadzic, na naszych drogach trzesie nieco i czuc kazda dziure w jezdni, ale za to najazd na kraweznik mozna nie zauwazyc :). Wiec uroki zawieszenia dopiero odczuwamy po w jechaniu w teren. Doskonale trzyma sie drogi i na zakretach.
4,0
~caymanik
Suzuki Vitara I
Cabrio 1.6 80KM 59kW
Możliwość ustawienia 2H (napęd na tył), 4H (4x4) i 4L (4x4 plus reduktor) to całkiem dużo jak na takiego malucha. Do tego w moim autku sprzęgiełka są automatyczne (podobno gorsze do terenu) ale dla mnie są ok, nie trzeba wysiadaći kręcić.
3,0
~suszycki@yahoo.com
Suzuki Vitara I
Cabrio 2.0 16V 132KM 97kW
Pomimo, że auto spokojnie rozpędza się do 160km/h - nie polecam. O wyjsciu z poslizgu nie ma mowy już przy 90km/h. Prosze pamietac o małym rozstawie osi. Miasto/teren - auto idealne. Autostrada: max 120km/h i tylko po suchym - i mocno trzymac kierownice.
4,0
~RadoslawMaciej
Suzuki Vitara I
Standard 1.6 i 16V 97KM 71kW
jak na terenówkę to ok, dołanczany przód, reduktor, zawieszenie twarde, ale praktycznie nic sie w nim nie robiło, na polskich drogach rzuca go przy wiekszych prędkościach na każdej nierówności, co innego na autostrdach, dobre prowadzenie w zakrętach

Usterki Suzuki Vitara I

Liczba wpisów: 9

Suzuki Vitara I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,0
~digresio@o2.pl
Suzuki Vitara I
Standard 1.6 i 16V 97KM 71kW
Nie należy jeździć na szerokich oponach ! Jest wtedy mało sterowny. Jeździłem na 255 ... "śmierć w oczach" na koleinach. Zmieniłem na 235 i jest o wiele lepiej. Jest troche twarda i czuć wszystkie wyboje ... ale ma to swoj klimat.
Suzuki Vitara I