Szukaj

Lista ocen Toyota Auris II (130) - Ergonomia

Na liście zabraknie 103 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~soon200
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 D-4D 90KM 66kW
Zaczne od plusów: -czytelne zegary - nie przeładowania i wygodna kierownica - płaska podłoga w drugim rzędzie siedzeń - pojemne i przydatne schowki - dobre wyposażenie bagażnika (haczyki, zasilanie 12v) Minusy - twardy podłokietnik ? Toyota oszczędziła 2 cm gąbki. Po dłuższej trasie boli łokieć. Nie rozumiem dlaczego nie można zrobić takiego jak np. w autach Vag? - Toyota Touch 2 ? dlaczego nie ma żadnych fizycznych przycisków?...
2,0
~sławek
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Tutaj jest dramat, przyciski jak z lat 90-tych, obsługa systemu multimedialnego fatalne, brak fizycznych przycisków sprawia dużo problemów, często odwraca się uwagę od kierowania. To samo tyczy się obsługi telefonu, wybrać można jedynie ostatni numer z pozycji sterowania z kierownicy i tyle, aby wybrać inny numer trzeba trafić palcem w ekran co na drodze jest dość trudne. Wiele nie przemyślanych rozwiązań, lampka do oświetlenia lusterka w...
2,0
~Maciek
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Największe minusy tego samochodu a wydaje mi się że przez to że auto wykorzystywałem do pracy mogę coś na ten temat powiedzieć... :) Ktoś kto projektował wnętrze tego samochodu powinien być zwolniony albo jeździć nim codziennie w celu poprawy myślenia. Kierownica jest niby multi funkcyjna ale ułożenie przycisków i możliwość sterowania radiem, opcjami , tempomatem to porażka. samo położenie dźwigni tempomatu to jakieś nie porozumienie. Brak...
5,0
~Roman
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Świetna jak to u Japończyków, wszystko jest przemyślane, intuicyjne i pod ręką. Zegary czytelne, podświetlenie przycisków na lekki niebieski kolor, nie drażnią w nocy. Szkoda że nie ma czujnika temperatury silnika. Brak popielniczek, miejsca na kubki średnio się spisują. Fotele są wygodne i dają rade w dłuższe podróże, podgrzewanie ok. Schowki w kabinie są wystarczające choć nie rewelacyjne, przydatny schowek na okulary w podsufitce. Kabina...
4,0
~KierowcaBombowca
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Fotele genialnie wyprofilowane, świetnie trzymają na boki - ale uwaga jest kilka opcji, trzeba uważać co się wybiera przy kupnie. Regulacja odcinka lędźwiowego w fotelu kierowcy. Wielki plus za świetne sterowanie klimatyzacją, nawiewami - szerokie, bardzo miłe w dotyku i miękko działające przełączniki ala w kokpit samolotu :) Haczyki na siatki w bagażniku trochę za nisko. Oba podłokietniki, ten na drzwiach i ten pod prawym łokciem są zbyt...
5,0
~WiesiekW
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Wszystko mam w zasięgu ręki. Zegary czytelne, niektóre wskaźniki z możliwością własnych ustawień. Fotele wygodne. Bagażnik funkcjonalny i pojemny. Żal że duży wyświetlacz na środku ma bardzo ograniczone możliwości, ale biorąc pod uwagę, że w nowej Corolli jest większy a i tak nie wiele więcej potrafi, to można go zaakceptować. Najbardziej brakuje mi możliwości używania apek i google maps poprzez ten ekran. Nie rozumiem firmy Toyota, która...
4,0
~Rafał Poznań
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Wszystkie przełączniki pod ręką. Fotele sportowe (wersja prestige) mocniej wyprofilowane (dla mnie trochę zbyt wąskie). Minus za kłopotliwą regulację wysokości zagłówka. Pełna regulacja obu foteli - łącznie z regulacją wysokości. Regulacja odcinka lędźwiowego tylko w fotelu kierowcy. System multimedialny jak dla mnie działa bez zastrzeżeń i z odpowiednią czułością na dotyk. Minus za ograniczone możliwości personalizacji ustawień samochodu...
5,0
~Bardzo_zadowolony_uzytkownik_hybrydy
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Japonski standard -czytaj swietna ergonomia. Jedyne zastrzezenia do dziwnie regulowanego ogrzewania (nie ma pokretel tylko male.. no wlasnie co? "manetki" do wychylania gora/dol. Jest ok, ale klasyczne pokretla jak dla mnie lepsze). Schowkow w sam raz, w bagazniku haczyki na torby, 3 gniazdka 12V (z przodu, z tylu i w bagazniku), schowek na drobne przedmioty, schowek w podsufitce na okulary, 2 schowki w podlokietniku, porty aux i usb, radio z...
3,0
~ACAD
Toyota Auris II
Hatchback 5d Dual VVT-i 100 99KM 73kW
Bardzo przeciętnie. O ile do samego rozmieszczenia przycisków ogólnie nie można się przyczepić, to tuż po wejściu poraziła mnie słaba jakość plastików we wnętrzu i ich spasowanie. Wygląda to jak w samochodzie z początku lat 90-tych. ASTRA przy tym samochodzie jest co najmniej o klasę wyżej. Kolejna sprawa to obsługa multimediów, które jest bardzo mało intuicyjne- sparowanie telefonu przez BLUETOOTH bez instrukcji to syzyfowa praca- można to...
Dziennik kosztów dla Toyota Auris II
Średni koszt przejechania 100 km
25,60 zł
5,9
l/100km
5,3
l/100km
6,8
l/100km
6,6
l/100km
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Krzysiek
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Wszystko na swoim miejscu, no prawie... Przycisk sport powinien być umieszczony na kierownicy, nie trzeba go włączać często, ale jak już trzeba, to trzeba go poszukać, czyli trzeba oderwać rękę od kierownicy, a skoro go potrzebujemy przy wyprzedzaniu to raczej nie mamy małej prędkości. No i jest mały problem. Inne przyciski czy sama obsługa jest ok. Czujniki parkowania, kamera cofania na dużym ekranie, automatyczne parkowanie...to się...
Toyota Auris II