Szukaj

Lista ocen Toyota Auris II (165) - Silnik

Na liście zabraknie 68 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Krzysztof
Toyota Auris II
Touring Sports D-4D 90 90KM 66kW
Silnikowi daję 5/5 mimo pewnych zastrzeżeń. Pamiętajmy, że to tylko niespełna 1400 ccm i 90 KM. Dynamika, biorąc pod uwagę wielkość pojazdu w wersji Touring Sports, jest zadowalająca, ale nie powalająca. Wyprzedzanie na trasie wymaga zwykle redukcji do 4. biegu. Co ciekawe, nie czuć, że auto dużo gorzej się zbiera przy komplecie pasażerów. Swoją charakterystyką silnik ten przypomina benzynę, a nie diesla. Kultura pracy jest rewelacyjna -...
4,0
~mp
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Oceniam bdb jako jednostkę wolnossącą, wiadomo że momentem nie dorówna silnikom z turbiną. Komputer zaleca zmianę biegu już przy 1.8-2.0 tyś obr/min i przy takiej jeździe nie jest on dynamiczny, ale za to jest cicho i względnie mało pali. Jeśli chcemy wyprzedzać i potrzebujemy 132 KM, musimy kręcić bardzo wysoko, bo do 6400 obr/min, to prawie pod czerwone pole (6600 obr), wtedy samochód wyrywa do przodu, jest głośno, ale ten dźwięk przy 5-6...
5,0
~remmk
Toyota Auris II
Hatchback 5d 1.8 HSD 136KM 100kW
Wymaga przyzwyczajenia i "wjeżdżenia się" w samochód w celu wykorzystania jego możliwości. Generalnie napęd żyje własnym życiem. Kierowca przyciskając gaz tylko podaje jak szybko chce jechać a hybryda uruchamia albo silnik benzynowy (przyspieszanie i duże prędkośc), benzynę + elektryczny (intensywne przyspieszanie zwłaszcza w trybie Power), lub elektryczny (niespieszne toczenie się). Zdejmując nogę z gazu aoutomatycznie jest lekko...
3,0
~roygbiv
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Świadomy wybór więc narzekał nie będę. 12.5 sek do 100 i Vmax ok 180 km/h to nie aż taki dramat. Trzeba tylko dobrze się zastanowić przed wyprzedzaniem i odpowiednio zredukować, bo silnik budzi się w ok 3500 obr. Generalnie jak już się rozpędzi to jedzie:) Spalanie mogłoby być mniejsze. Jest dość wrażliwe na styl jazdy i obciążenie, bo to jednak spore auto jak na tę moc: miasto latem ok 9.5L lpg, trasa krajówkami ok 8-8.5 L. Myślę że w trybie...
5,0
~Roman
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Typowy wolnossący japoński silnik. Trwały, pancerny a tu dodatkowo nie wysilony. Pracuje ładnie i nie mam do niego żadnych uwag. Po odmowie (!) wcześniejszej wymiany oleju w ASO przy 12 tys olej teraz zmieniam sam co 10 tys. Jeżdżę na syntetycznym 5w30. Na podbijanie gwarancji baterii będę chyba jeździł do Warszawy. Silnik elektryczny i bateria bez zarzutu, nie było z nimi do tej pory problemu. Cały zestaw hybrydowy jest przyjazny i dobrze...
5,0
~Bounty
Toyota Auris II
Touring Sports D-4D 90 90KM 66kW
Silnik 1.4 d4d ma 90 KM i 205 Nm. Jeśli ktoś jeździ przeważnie sam tak jak ja to mocy na pewno nie zabraknie do sprawnego przemieszczania się. Samochód nieźle przyspiesza na pierwszych 3-4 biegach. W normalnych warunkach drogowych można sprawnie wyprzedzać. Nieco gorzej sprawa wygląda jak samochód jest załadowany np. 4 osoby + bagaż i czar pryska. Wciąż można się sprawnie przemieszczać i nie zamulać ale wyprzedzanie ciężarówek to niepotrzebne...
5,0
~Bardzo_zadowolony_uzytkownik_hybrydy
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Rewelacyjny uklad hybrydowy -niewysilony, mega kulturalnie dzialajacy silnik benzynowy, wspomagany przez silniki elektryczne. Aby maksymalnie wykorzystac zalety ukladu hybrydowego nalezy jezdzic troszke inaczej niz "zwyklymi" autami (mam na mysli przede wszystkim wykorzystywanie efektu "zeglowania"). Jest to na prawde banalnie proste, a przede wszystkim szybko wchodzi w krew (aktualnie nawet po przesiadce do "zwyklego" auta odruchowo jade jak...
5,0
~WiesiekW
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Z początku wydawało mi się, że jakieś mulaste to auto, ale to dlatego, że przez pierwsze setki próbujesz poznać, na czy polega hybryda, jak oszczędzać, jak jechać ekonomicznie, no i jest wtedy "mulasto". Ale po przełączeniu w tryb POWER, pedał gazu jest czulszy na nacisk. Jedocześnie auto zachowuje się trochę jakby było spuszczone z kagańca. Wiele opinii określa przełączenie trybu ECO/NORMAL/POWER na zmianę kosmetyczną - nie zgadzam się z tą...
5,0
~Mateusz
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Silnik fajnie chodzi, bo ustawia się na najwydajniejsze obroty a nadmiar/niedomiar do obecnego zapotrzebowania w moc oddaje/uzupełnia silnikiem elektrycznym. Przez co przy niskich prędkościach silnik chodzi czasem na wyższych obrotach (odczuwalne powiedzmy 2000-2500 obrotów), a przy przyspieszaniu wchodzi na wysokie obroty co winnym aucie skończyłoby się po chwili piskiem opon, a dźwięk jest ciągle ten sam aż do puszczenia gazu. Trzeba się...
Dziennik kosztów dla Toyota Auris II
Średni koszt przejechania 100 km
25,60 zł
5,9
l/100km
5,3
l/100km
6,8
l/100km
6,6
l/100km
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Tabaza
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
W przypadku hybrydy raczej "układ napędowy" niż silnik. Spalinowy niewysilony, prosty i mam nadzieję niezawodny. Wspomagany dwoma silnikami elektrycznymi. (Co ma się zużyć w elektrycznym silniku??) W sumie układ daje radę, szczególnie jeśli ktoś nie ma aspiracji wyścigowych. Nawet spokojne przyspieszanie przy ruszaniu jest dość dynamiczne a układ napędowy nie traci "oddechu" w trakcie zmiany przełożeń, BO ICH NIE MA. Przyspieszanie w trakcie...
Toyota Auris II