Szukaj

Lista ocen Toyota Auris II (139) - Widoczność

Na liście zabraknie 94 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Roman
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Widoczność do przodu jest żenująca, z całej powierzchni szyby czołowej kierowca używa maksymalnie 2/3. Ograniczają to rozbudowane czujniki, duże lusterko wsteczne a przede wszystkim duży kąt jej pochylenia. Problemem przy wyższym wzroście jest tez czasem kładzenie się na desce by zobaczyć czy już zmieniło się światło .Grube słupki przednie ograniczają widoczność po skosie przez co trzeba uważać zwłaszcza na nieoświetlonych przejściach dla...
2,0
~Tadek
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Według mnie auto niebezpieczne. Wielkie lusterka tworzące ogromny martwy punkt w połączeniu ze słupkiem A gdy patrzymy do przodu... Potrafią zasłonić całego pieszego wchodzącego na pasy. Światła też nie pomagają. Soczewki świecą idealnie do przodu skupioną wiązką światła. Po bokach nie widać nic. Doświetlania zakrętów też brak. Jeżdżę z cały czas włączonymi przeciwmgielnymi to trochę pomaga i ratuje pieszych. Za to do tyłu spoko jak ktoś dużo...
4,0
~marcink777
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Wrażenie psują słupki A, ale teraz to prawie w każdym samochodzie takie grube robią. Lusterka boczne duże, bardzo dobre. Do tyłu polecam pipacze, nawet jak się ma kamerę która była w moim pakiecie standardowa, to pipacze dostępne były z dosyć drogim zupełnie niepotrzebnym automatycznym systemem parkowania. Nie kupiłem mimo że byłem już do nich przyzwyczajony z poprzedniego samochodu i okazuje się że sama kamera to mało, bo łatwo się wpakować...
4,0
~Rafał Poznań
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Dobra, do tyłu nieco gorzej. Auto na szczęście wyposażone jest w kamerę cofania oraz czujniki parkowania z przodu i tyłu (wersja Prestige). Dodatkowo wersja ta wyposażona jest w układ samodzielnego parkowania równoległego, który działa bardzo sprawnie. Pełne światła LED generują bardzo równomiernie rozproszone światło oraz dobry zasięg - zwłaszcza przy przełączeniu ze świateł mijania na światła drogowe. Układ automatycznego przełączania...
3,0
~Krzysztof
Toyota Auris II
Touring Sports D-4D 90 90KM 66kW
Za widoczność muszę toyotę zganić. Po pierwsze, przednia szyba jest mała, poprowadzona nisko, mocno pochylona. Dla mnie, osoby o wzroście 190 cm jest to problem, bo na światłach muszę się pochylać bardzo mocno do przodu, żeby coś widzieć. Lusterko zasłania sporą część szyby. Tylna szyba jest również dość mała, ale nie powiedziałbym, żeby strasznie utrudniała życie. Nie mam czujników parkowania, a nie zdarzyło mi się w cokolwiek uderzyć czy...
4,0
~Vojek
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.2 D-4T 116KM 85kW
Bez zastrzeżeń,do tyłu wiadomo gorzej-bo niskie kombi. Wspomaga kamera cofania i czujniki (przód+tył). Trochę denerwujące na autostradzie przy podjeżdżaniu do bramek (przy śpiących osobach w aucie)-cała kakofonia dźwięków. Aha,dobra widoczność gwiazd,chmur,gór itp przez Sky View dla pasażerów II rzędu.W nocy dobrą widoczność zapewniają dobre światła mijania LED-ale długie nie są tak dobre-wąski snop światła oświetlający teren jakieś...
5,0
~jamez
Toyota Auris II
Touring Sports Hybrid 135 136KM 100kW
Są osoby, które narzekają na widoczność na boki (głónie słupki boczne). Mi odpowiada. Może to kwestia przyzwyczajenia, a może wyregulowania fotela, a może jest tak samo źle jak było w Audi... tak czy inaczej - widzę i już. Fakt, że kamera cofania pomaga w manewrowaniu tyłem, jednak używam jej już tylko przy dojeżdżaniu do przeszkody. Przy parkowaniu tyłem lepiej standardowo: obrócić głowę do tyłu i wspomagać się lusterkami - jak już ustawi się...
4,0
~KierowcaBombowca
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Niskie boczne szyby i dość szerokie słupki A mocno ograniczają widoczność na boki. Dzięki tylnej kamerze (w wyposażeniu standardowym) cofanie jest łatwe. Auto dodatkowo jest wyposażone w czujniki zbliżeniowe - odległość od przeszkody wyświetlana jest na ekranie kamery z dokładnością do 10 cm. Plus za duże lusterka. Jeździłem chwilę nowym Superbem, przecież o wiele większym od Aurisa, a lusterka są tam jak w Maluchu...
5,0
~WiesiekW
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Nie mam zastrzeżeń. Jedynie światła przednie. W nowej Corolli są o dwie klasy jaśniejsze i precyzyjniejsze. Te są jakieś takie zwyczajne, starej daty jakby. Fotochromatyczne lusterko to tez fajny wynalazek. Lusterka boczne ustawiane pilotem. Trochę grubawy przedni słupek, ale kwestia przyzwyczajenia. I tak wolę go bardziej niż ten paskudny mini trójkącik ze szprosem w nowej Corolli...
Dziennik kosztów dla Toyota Auris II
Średni koszt przejechania 100 km
25,60 zł
5,9
l/100km
5,3
l/100km
6,8
l/100km
6,6
l/100km
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Bardzo_zadowolony_uzytkownik_hybrydy
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Widocznosc w porownaniu do innych dzisiejszych aut jest na prawde ok. Szyby duze (moze poza tylna, ktora nazwal bym "przecietna"). Nie ma tu w kazdym badz razie sytuacji, gdzie widocznosc jest zepchnieta na margines przez wzgledy designersko-estetyczne. Do przodu super, na boki super, do tylu ok +kamera i czujniki =super. ;-)
Toyota Auris II