Szukaj

Lista ocen Toyota Auris II (151) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 82 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Jan
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Jak to w Toyocie - praktycznie nie istnieje. Entuzjaści są w stanie włożyć 40-50kg materiałów wyciszających, bo producent zapomniał. W mieście to nie przeszkadza, ale po przekroczeniu 120 km/h jest już nieznośnie. Da się przeżyć i nie wkurza to tak jak w 2x droższym RAV4 - gdzie człowiek spodziewa się komfortu za 220 000 pln, a tu poziom Yarisa I generacji... Pomijam odglosy przyspieszania. Specyfiki eCVT nie przeskoczysz. Ale...
4,0
~marcink777
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Silnika spalinowego przy jednostajnej ustabilizowanej prędkości nie słychać nawet przy tych większych prędkościach, natomiast wg mnie stanowczo za bardzo słychać szum toczenia od około 60km/h i powyżej 120km/h szum wiatru, może to dlatego że te odgłosy nie są zagłuszane przez cichy silnik spalinowy.Te szumy na tyle upierdliwe, że wygłuszyłem na własną rękę bagażnik i drzwi, poprawa była warta wydanych 800zł. Tu dostałby co najwyżej trzy...
5,0
~zzz
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Dla mnie rewelacja. Miałem wcześniej 2 toyoty i 1 hondę i trochę się wyciszenia obawiałem, a tu -pełne zaskoczenie! Jest cichutko! W trybie ev nie słychać kompletnie nic (oprócz toczenia opon), a z włączonym silnikiem spalinowym jest cicho i przyjemnie. Kolejna po E-CVT bardzo uzależniająca rzecz.. Nieporównywalnie ze zwykłymi samochodami. Przy maksymalnym wciśnięciu pedału gazu silnik zaczyna głośno wyć, ale gdy tylko gaz odpuścimy znowu jest...
4,0
~antek
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Mogłoby być lepiej. Gdy kupiłem ( jako używane ), strasznie drażniło mnie charakterystyczne buczenie wydechu. Było to bardzo uciążliwe w czasie dłuższej jazdy. Długo szukałem przyczyn i pomógł jeden prosty zabieg... . Wyrzuciłem oryginalny, jak się okazało przelotowy tłumik końcowy ( stąd to buczenie i głośna praca ) i zastąpiłem nieco większym i tym razem nieprzelotowym zamiennikiem za 250 zł. Problem z buczeniem znikł i w aucie zrobiło się...
3,0
~Marek
Toyota Auris II
Touring Sports Valvematic 130 132KM 97kW
Ogólnie wyciszenie w klasie nie jest najgorsze, jadąc po normalnej drodze z prędkością 120-140 km/h jest ok. Ale po dziurach już odzywają się choć nie mocno elementy deski rozdzielczej, co do innych dźwięków nie jest źle, nic nie słychać od zawieszenia, jedynie jadąc po grysie strasznie głośno słychać jak odbija się o nadkola, tutaj jest totalna porażka, wystarczyło dać maty za kilka złoty, ale to pewnie już zarezerwowane w awensis.
3,0
~Piotr
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Nie jest źle, ale tutaj widać różnicę między między LEXUSem a Toyotą szczególnie podczas jazdy po nierównościach czy czy drogach nieutwardzonych. Nie mam na myśli hałas pracy silnika podczas dynamicznego przyspieszania, ponieważ, można przyspieszyć bez konieczności wkręcania silnika na bardzo wysokie obroty, wówczas w kabinie jest cicho. Bardzo cicho jest podczas miejskiej jazdy, kiedy pracuje tylko silnik elektryczny.
5,0
~KierowcaBombowca
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Jeździłem Kią Ceed, Hundaiem i30, Oplem Astrą, Renalut Megane, Fordem Focusem. Z powyższych tylko Focus jest lepiej wyciszony. CZyli Focus, Toyota, długo nic, reszta. Wewnątrz można komfortowo rozmawiać lub słuchać muzyki nawet przy wyższych prędkościach. Można się czepić niezbyt dobrze wyciszonego zawieszania z tyłu, słychać je trochę na nierównościach. Głośnych klocki przestały być uciążliwe po pierwszym serwisie.
5,0
~Bardzo_zadowolony_uzytkownik_hybrydy
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Wyciszenie rewelacyjne, a komfort podrozowania z nim zwiazany jest nieoceniony. Najprzyjemniej oczywiscie jezdzicsie na samym pradzie, bez wlaczonego silnika spalinowego (np.podczas "zeglowania") -wtedy slychac wylacznie szum opon. Oczywiscie, przy energicznym przyspieszaniu silniek slychac -cudow nie ma. Natomiast przy predkosciach autostradowych w kabinie jest ok (oczywiscie jak na klase kompaktowa).
4,0
~WiesiekW
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Oczywiście mogłoby by być lepiej przy dużych prędkościach, ale generalnie każdy, kto wchodzi do auta jako pasażer, jest pod dużym wrażeniem ciszy wewnątrz - głównie oczywiście dzięki umiejętnemu wykorzystaniu hybrydy. W mieście jest ultra ciche, a w trasie do 130km/h jest w normie. Potem wiadomo, zaczyna szumieć. Ale chyba to nic nie zwykłego, to nie Lexus...
3,0
~roygbiv
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Tragedii nie ma, szału też nie, głownie z racji silnika, który trzeba wysoko kręcić. Na niższych obrotach natomiast brzmi on jakoś tak...syntetycznie. Ciężko to określić, ale brzmi jak nie silnik:) Przy prędkościach autostradowych da się swobodnie rozmawiać i słuchać muzyki, ale podejrzewam, że u konkurencji będzie ciszej. Na plus nieźle grające głośniki z dobrym basem.
Toyota Auris II