Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota C-HR I Crossover Facelifting

Mieszko, 3 lata temu
Silnik 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 7 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota C-HR I Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW 2019-2023 - Oceń swoje auto
4,64
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
CIcha i bezwibracyjna praca - wysoka kultura pracy układu. Silnik spalinowy gdy zimny może dać o sobie znać ale to wszystko. Zmieniłem olej po 6000 km olej na 5W30 - brak wpływu na spalanie, tak wcześniej (olej Toyoty 0W16) jak i po wymianie oscyluje w granicach 5,2 do 5,9. Jazda miejska i podmiejska 60%/40% do 130 km/h.
5,0
Skrzynia biegów
Cichsza praca w porównaniu do poprzednich układów Toyoty zbudowanych w oparciu o 1.8. Podczas przyspieszania w trybie D łagodnie symuluje zmianę biegów na wyższe wraz ze wzrostem prędkości. Tryb S skrzyni biegów - wybór poziomu obrotów roboczych silnika spalinowego i poziomu przyspieszenia i odzysku energii hamując napędem.
5,0
Układ jezdny
Cicha i sztywna praca układu jezdnego. Brak nadmiernej pod- czy nadsterowności. Prowadzenie neutralne. Opony fabryczne Michelin Primacy 3 225/50/18 dobry dobór wielkości opon do kół, nie trzeba martwić się nadmiernie o dziury, ale na krawężniki lepiej uważać - mały prześwit. Nie zrecenzuje opon jako opon - każdy sobie znajdzie opinie na jej temat. Hamowanie z wyższych prędkości początkowo niestabilne po chwili wyrównuje samochód, to nie jest niebezpieczne.
5,0
Karoseria
Samochód jaki jest każdy oceni sam. Dwukolorowe nadwozie. 18 calowe koła. Zbiera się brud pod drzwiami na progach, kłopotliwe przy myciu.
Komfort
4,0
Widoczność
Kamera cofania, czujniki parkowania przód i tył. Do tyłu widoczność 30%. Duże lusterka. System RCTA i LDA wspomagają kierowcę.
4,0
Ergonomia
Brak odrobinę większego schowka pomiędzy przednimi siedzeniami. Brak ładowania indukcyjnego. Apple Car Play działa lepiej niż Android Auto.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja wydajna z trzema trybami pracy, Eco Fast i standard, podgrzewana kierownica i fotele, po ponownym uruchomieniu pamiętają ostatnie ustawienia, nie trzeba ponownie ich włączać.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód wygodny, kokpit pod kierowcę, deska trochę za bardzo wcina się w przestrzeń dla pasażera, pewnie po to aby zmieścić podzespoły i wygospodarować pojemny schowek. Tył karoserii każdy niech oceni sam po tym gdy zasiądzie tam i pokona minimum 50 km. Duży dwumetrowiec się mieści za kierowcą 176 cm.
4,0
Wyciszenie
Hałas w deszczu z tylnych koł dość irytujący. Do 140 km/h komfort akustyczny 5 -
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena wysoka, auto poza trzema elementami kompletnie wyposażone.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota C-HR I Crossover Facelifting