Szukaj

Lista ocen Toyota C-HR I Crossover (41) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 32 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Belizariusz
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Nie spodziewałem się tego ale samochód bardzo dobrze trzyma się drogi. Nie przechyla się, nie buja, zawieszenie jest zestrojone dość sztywno. Wraz z dużymi kołami i niskim profilem sprawia to że można dość szybko i pewnie pokonywać ostre zakręty. Na pewno duża w tym zasługa dobrych opon.
5,0
~Tomasz
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Najmocniejszy punkt auta . Świetnie zestrojone zawieszenie ! Bardzo dobrze i cicho tłumi nierówności , świetne w zakrętach , bardzo dobry układ kierowniczy i hamulce . Genialnie jeździ po śniegu i sliskim . Trudno je wyprowadzić z toru jazdy .
5,0
~MacO
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Odpowiednio miekkie i sztywne, mozna dosc szybko wchodzi w zakrety gdyz auto trzyma sie drogi idealnie, siedzi sie odpowiednio wyzej ale auto nie buja sie na boki w zaden sposob. Jesli miekko, komfortowo, czasami czuc nierownosci, ale sporadycznie jedynie.
5,0
~Doktor7
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Wyprzedza moc auta o jakieś 50koni. Auti ma ogromny potencjał jeśli chodzi o prowadzenie, ale nie poszalejemy mając 122 kinie pod maska... jazda w zakrętach to przyjemność mimo gabarytów SUV'a
5,0
~Marcin
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Stosunkowo twarde zawieszenie, dzięki czemu da się odczuć dobre właściwości jezdne szczególnie w zakrętach. Przy większych prędkościach znikome przechyły boczne.
5,0
~mikomed
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
przykleja się do drogi jak bolid F1, w porównaniu z suv-ami, którymi jeździłem wcześniej naprawdę pewnie się prowadzi i daje wrażenie pełnej kontroli nad torem jazdy
5,0
~Piotr
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Bardzo dobrze wypośrodkowany pomiędzy komfortem a sztywnością. W zakrętach nie buja. Precyzyjny układ kierowniczy.
5,0
~Leszek
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Zawieszenie naprawdę super. Do domu mam kilkanaście zakrętów i poprzednimi samochodami przejeżdżałem je znaczniej wolniej.
4,0
~Dawid
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Do hondy civic porównać nie zamierzam bo to wyższy samochód. Najlepiej się nie prowadzi ani nie najgorzej. Komfort akceptowalny.
Dziennik kosztów dla Toyota C-HR I Crossover
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
6,8
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~mariusz
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Zawieszenie jest super pancerne. Sam układ nie jest zły ale tez nie jest sportowy. Po prostu jest normalnie.
Toyota C-HR I Crossover