Szukaj

Lista ocen Toyota C-HR I Crossover (46) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 27 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Szczęsliwy posiadacz C-HR
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Kabina słabo wyciszona przy większych prędkościach!!! Komfortowo jest tylko po mieście.Okazuje się że problem wycia silnika przez skrzynię CVT jest najmniejszy, bo pojawia sie tylko przy gwałtownym przyspieszaniu. Gorzej jest z hałasem od kól i szumem opływającego powietrza. Jak to w Japońskich autach bywa. Drzwi i dach przeciętnie wyciszone slychać nadjeżdzające samochody Ogólnie nawet na postaju przy zamknietych drzwiach i szybach, słychać...
2,0
~Dawid
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Samochód głośny. Myślałem, że się przyzwyczaję tak jak to piszą inni użytkownicy. Nie ma się co oszukiwać, każda próba dynamicznej jazdy kończy się wyciem silnika. Na autostradzie do 120 jest znośnie, powyżej huk powietrza zabija przyjemność z jazdy. Nie wiem ile kosztuje lepsze wyciszenie ale naprawdę zapłaciłbym więcej za dodatkowe wygłuszenie kabiny. Nawet zacząłem przeglądać ogłoszenia firm zajmujących się wygłuszaniem pojazdów.
4,0
~C_HR
Toyota C-HR
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Jak na ten segment to jest nieźle ale mogło by być lepiej Do 110 -120 km/h jest OK ale powyżej 120 jak dla mnie robi się już zbyt głośno. Podobno wersja poliftowa od 2019 r jest już lepiej wyciszona. Samochód zdecydowanie bardzie do jazdy po mieście i drogach krajowych niż na autostrady.
4,0
~Kris
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Mogłoby być trochę ciszej przy wyższych prędkościach, ale tragedii nie ma - nie jest to samochód stworzony do okupowania lewego pasa na autostradzie - w tej kwestii na pewno lepiej sprawdzi się niemiecka konkurencja. Przy prędkościach do 120 km/h bez zastrzeżeń.
2,0
~mariusz
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Jest to chyba najsłabsza strona auta. W mieście jest ok. Na trasie jest dość głośno. Ale nie jest tragicznie. Po prostu trzeba się tym przejechać i samemu ocenić. Po lifcie poprawiono wyciszenie więc powinno byc lepiej.
4,0
~Piotr
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Przy wyższych prędkościach powyżej 140 km/h robi się głośno. Ale w którym aucie się nie robi - chyba tylko w tych najwyższych klasach. Dużo zależy od opon. U mnie na letnich jest głośniej niż na zimowych co trochę dziwne.
2,0
~miha1
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Bardzo słabe lub brak wyciszenia w tym samochodzie to już granda. W autach o kilkanaście tysięcy tańszych ten problem jest lepiej lub gorzej rozwiązany a CH-R brak jakiegokolwiek rozwiązania
3,0
~q3
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Stanowczo mogło by być lepiej, w obie strony - wszystkie hałasy z zewnątrz słychać w kabinie, rozmowę przez zestaw głośnomówiący słychać perfekcyjnie na zewnątrz.
1,0
~KLIENT
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
ODGŁOSY NIE DO WYTRZYMANIA BARDZO SŁABO WYCISZONE PODWOZIE, W KABINA PRZY PRĘDKOŚCI 110 JUŻ RADIA NIE SŁYCHAĆ , PONADTO SŁYCHAĆ WYCIE SILNIKA
Dziennik kosztów dla Toyota C-HR I Crossover
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
6,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Tomasz
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Jestem po dieslach , wiec raczej cicho . Dla mnie ok. Silnik buczy przy 4000 obrotów od niedawna . Ponoc awaria sterowania turbiny . Czyli norma w tym aucie .
Toyota C-HR I Crossover