Szukaj

Lista ocen Toyota C-HR I Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW 2016-2019 (19) - Silnik

Na liście zabraknie 8 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~C_HR
Toyota C-HR
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Jak na tę pojemność to całkiem dobrze radzi sobie z wagą auta wynoszącą 1400 kg. Troszke brakuje momentu obrotowego co jest wyczuwalne szczególnie przy ruszaniu oraz na drugim biegu ale od trójki wzwyż jest już całkiem dobrze. Bardzo dobrze reaguje na gaz na szóstym biegu. Przy prędkości ok. 90 km/h jeżeli chce się delikatie przyspieszyć do 120 km/h można spokojnie nie redukować biegu do piątki. Silnik jest też bardzo cichy. W zasadzie...
4,0
~Tomasz
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Na papierze cyfry straszą . 116 KM przy crossoverze i 1.2 . Ale jest nieźle ! Pieerwsze 3 biegi żwawy, szczególnie w trybie sport ktorego nie da sie włączyć na stałe tylko kasuje się po zgaszeniu :/ Na autostradzie zadyszka . Cichy , w miarę ekonomiczny. Zaczął buczeć przy 4000 obr . Ponoć padają zawory turbiny . Patrz forum toyoty . Plus - turbina chłodzona cieczą . Mozna gasić od razu .
4,0
~Belizariusz
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Silnik do jazdy miejskiej jest ok. W trasie już raczej się nie poszaleje, z wyprzedzaniem jest pewien problem. Tym bardziej że użyteczny zakres obrotów jest trochę jak w turbo dieslu. W miarę do brze ciągnie od 1800obr ale powyżej 4500 to już nie ma sensu bo tylko wyje. Przy tak małym silniku czuć już włączoną klimatyzację, czuć że gorzej ciągnie a spalanie rośnie o jakieś 0,5 litra.
5,0
~MacO
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Manualna skrzynia, turbo i 120 koni, sprawdza sie w miescie idealnie, na trasie rozpedza sie szybko a dzieki 6 biegom nie pali niewiadomo ile, wyprzedzanie, przyspieszanie nie stanowi problemu, jestem zdziwiony gdyz liczylem ze auto bedzie wolniejsze, a okazuje sie ze silnik naprawde dobrze sie kreci i zapewnia ciekawe odczucia.
5,0
~Andrzej O
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Bardzo jestem zadowolony, gdyż na początku obawiałem się tej pojemności ale z dwojga złego wole silnik 1.2 benzynę, niż wyjącą syrenę 1.8 hybrydę, a tak na poważnie bardzo elastyczny silnik, mało pali i bezawaryjny. Polecam tym bardziej, ze w toyocie zostały już same hybrydy
4,0
~mikomed
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
mała pojemność 1,2 plus turbina naprawdę daje radę tak w mieście jak i na trasie, pomocne tryby-sport czy eco do wyboru, pozytywnie zaskoczyła mnie dynamika tego silnika potrafi zadowolić tych z ciężką nogą-oczywiście wtedy ma apetyt na paliwo
4,0
~Tomasz
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Na papierze 1.2 Turbo wygląda mizernie ale auto jest zaskakująco żwawe . Do miasta spokojnie wystarczy , jedynie na trasie przy wyprzedzaniu może troszkę braknąć mocy . Jest bardzo cichy , potrafi być oszczędny na trasie . W mieście ponad 8 l / 100 km
5,0
~Piotr
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Równo pracuje na niższych i wyższych obrotach. W korku można jedynie operować sprzęgłem bez gazu wtedy toczy się nawet pod górę ok. 5 km/h. Nie szarpie. Zaledwie 116 KM a jednak jest dynamiczny, choć mógłby mieć z 30 koni więcej
5,0
~Tom
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Naciskam sprzęgło i coś zawsze pstryka w pedale, przeskakuje, murze z tym jechać do serwisu , niby pierdółka ale jadąc w korku i często używając sprzęgła denerwuje.
Dziennik kosztów dla Toyota C-HR I Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Marcin
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Silnik żwawy jak na deklarowane przez producenta 114KM, wydaje się, że tych kucyków jest trochę więcej. Da się wyprzedać w trasie ale trzeba troche planować
Toyota C-HR I Crossover