Szukaj

Informacje o Toyota C-HR I Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW 2016-2019

Lata produkcji: 2016 – 2019
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

116-konny silnik benzynowy o pojemności 1.2l na trasę jest kompletnym minimum – zachowuje elastyczność, choć załadowany samochód robi się trochę ociężały. C-HR to jednak miejski „zwierz”, a w terenie zabudowanym ta jednostka napędowa sprawuje się świetnie – chętnie przyspiesza i jest zrywna przy niewielkich prędkościach. Diesle zastąpiła 122-konna hybryda. Zachowuje się podobnie do wariantu benzynowego, ale za to mniej pali i nieco chętniej reaguje na ruchy prawej stopy. Taki kaprys dla fanów ekologii.

czytaj więcej
Powagosław

Miejscami wygląda bardzo prototypowo. Ale to komplement, bo właśnie tak – odważnie, nieco futurystycznie powinien wyglądać dziś kompaktowy crossover. CH-R to jedna z bardziej efektownych Toyot w ostatnich dwóch dekadach.

~Powagosław
Luzacjusz

Panie i panowie, Toyota zaprojektowała jakiś samochód! Naprawdę zaprojektowała, a nie ułożyła z klocków. I to nie wszystko, bo oto samochód Toyoty prezentuje się naprawdę dobrze! Dziwny jest ten świat.

~Luzacjusz
Produkowany od 2016 do 2019 roku
Pojemność skokowa 1197 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 116 KM (85 kW) przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 185 Nm przy 1500-4000 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 71,5 x 74,5 mm
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
System start&stop Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(85%)

Zalety

+ Układ jezdny + Bezawaryjność (poważne usterki) + Karoseria

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Widoczność

Wybrane oceny

4,1
~rav
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Samochód bardzo dobrze się prowadzi, ale silnik o ile w mieście jest na prawdę żwawy to już na autostradzie wyraźnie się męczy. Auto sprawia wrażenie większego na zewnątrz niż w środku i daje się to odczuć zarówno z przodu, gdzie jesteśmy mocno zabudowani, jak i na dość klaustrofobicznej tylnej kanapie. Bagażnik mógłby być większy, ale to wszystko efekt stylizacji nadwozia na coupe. Świetnie sprawdza się w mieście (chociaż widoczność robi swoje). Wyjazd na wakacje z rodziną robi się już skompilowany z zapakowaniem się. Z jednym dzieckiem w miarę jeszcze daje rade. Ogólnie brakuje trochę miejsca w środku i mocy silnika. Gdyby nie to to mógłbym polecić.
5,0
~Ciro
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Samochód drugi w rodzinie, użytkowany przez żonę głównie po mieście. Wcześniej miałem Lexusa NX300h, hybrydę i teraz widzę że ta Toyota w wielu elementach przypomina mi Lexusa. Oczywiście NX był lepiej wykończony ale to inna pułka cenowa. Toyota jest rewelacyjna jakość do ceny super więc mogę dać tylko max. gwiazdek. Rewelacyjne zawieszenie, układ kierowniczy i skrzynia biegów. Połączona z bezawaryjnością i sporą przestrzenią patrząc na wymiary zewnętrzne samochodu czyni go idealnym. Napisze Wam jeszcze jedną informacje. Kiedyś byłem fanem niemieckiej motoryzacji. Zjeździłem wiele A4, BMW, VW i wydawało mi się że to że znam się na motoryzacji i wiem co się popsuło w samochodzie jest normą. Samochód jak jeździ musi się psuć. Do czasu jak kupiłem subaru a potem lexusa którym zrobiłem 160 tys. bez jakiejkolwiek awarii. Teraz tak też odbieram Toyotę. Japońskie samochody się nie psują. Nigdy już nie dam się wkręcić w niemca. Od 3 tygodni mam Mercedesa C300. Po 400 km zatarł się silnik !. Wykończenie i jakość materiałów znowu to jak inna epoka a koszt zakupu 220 tys zł. Dlatego jeszcze bardziej doceniam że Toyota za 80 tys zł jest tak doskonale zrobiona. Polecam Wam CHRkę.
5,0
~robson277
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Najbardziej zaskoczył mnie fakt jak taki mały silniczek potrafi tak dynamicznie napędzać auto ważące 1400kg.Skrzynia biegów chodzi jak zegarek,biegi można zmieniać jednym palcem.Zawieszenie bardzo dobrze wyłapuje wszystkie nierówności naszych wspaniałych dróg.Auto prowadzi się bardzo pewnie.Nie jest ani pod ani nadsterowne.System audio nawet standardowy gra świetnie.Niema potrzeby dopłacać do JBL.Jeżeli ktoś waha się nad zakupem C-HR-ki proponuję udać się do salonu i odbyć bezpłatną jazdę próbną i nie sugerować się opiniami innych.Ja nie żałuję ani jednej złotówki wydanej na to auto bo jest warta swojej ceny.

Usterki Toyota C-HR I

Liczba wpisów: 11
awaria napędu hybrydowego :)
  • Toyota C-HR I Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW 2019-2023
  • silnik
  • 3 tys. km
Samochód posiadam od 30 kwietnia. Auto przejechało 3618 km .W tym czasie 3 x pojawiła się awaria napędu hybrydowego , z czego niestety 2 x w czasie jazdy. Przy spokojnej jeździe komputer wyłącza nagle wszystkie systemy wspomagające jazdę, gwałtownie spada moc silnika. Po wyłączeniu auta świeci się kontrolka check engine, a komputer sygnalizuje awarię napędu hybrydowego - mimo to samochód normalnie jedzie i normalnie przyspiesza. Niestety serwis nie potrafi podać przyczyny awarii. W związku z uszkodzeniem przez jakieś zwierzątko maty wygłuszającej na pokrywie silnika było podejrzenie że to wszystko jest spowodowane uszkodzeniem przewodów przez zwierzęta - ale pierwsza usterka pojawiła się po przejechaniu 100 km od nowości. Obecne czekam na wiadomości z serwisu . Pozdrawiam wszystkich użytkowników Toyoty napędzanej zachwytem ;)
Problem rozwiązany
5 komentarzy
problem z uruchomieniem
  • Toyota C-HR I Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW 2016-2019
  • instalacja elektryczna
  • 8 tys. km
Wystąpił problem z uruchomieniem samochodu - został odpalony z kabli. Wyświetlał się komunikat - system hybrydowy nie działa i inne kontrolki. Samochód w okresie gwarancji - ma niecałe dwa lata. Po wizycie w ASO Toyota nie stwierdzono żadnej usterki. Po zresetowaniu oddano mi samochód jako sprawny. Po 2 tygodniach awaria powtórzyła się - ponownie został odpalony z kabli. W serwisie stwierdzono usterką akumulatora - został wymieniony na nowy. Do tej pory przez 3 tygodnie jest ok, awaria nie powtórzyła się.
Problem rozwiązany
20 komentarzy
AWARIA elektrycznego hamulca recznego EFB
  • Toyota C-HR I Crossover
  • układ hamulcowy
  • 78 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 18
Nie 5
Blokada elektrycznego hamulca ręcznego tak że samochodu nie da się uruchomić . Nie można przełożyć biegu z P na D (Drive) . Po odłączeniu i podłączeniu akumulatora, jeszcze gorzej , komputer zwariował i mrygają wszystkie swiatła i włącza się alarm.Czy jest jakiś sposób na odblokowanie hamulca recznego w Toyota CHR?
5 komentarzy
Toyota C-HR I Crossover