Silnik dzięki układowi hybrydowemu jest bardzo oszczędny (ok. 4-4,5l/100km, a przy oszczędnej jeździe nawet poniżej 4l) jednak mało dynamiczny. Przy przyspieszaniu brakuje mu mocy.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Ogółem bez większych zastrzeżeń, jednak położenie uchwytów na kubki w środkowej konsoli jest nieprzemyślane. Przy ładowaniu telefonu nie ma gdzie go postawić, choć jest wnęka na niego (zbyt mała, maks. na portfel).
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie ma większych powodów do narzekania. Samochód wygodnie przewiezie osoby do 180cm. Raczej nigdy nie narzekaliśmy na brak miejsca.
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie jest dostyć słabe. Przy prędkościach do 100km/h jest znośnie, choć nie wybitnie. Ponad 120km/h słychać hałas zagłuszający rozmowę. Dodatkowo wrażenie potęguje dźwięk silnika pracującego na pełnych obrotach.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód jest bezawaryjny i nie zawodzi. Dzięki małemu spalaniu bak paliwa starcza na dłużej.
4,0
Stosunek jakość/cena
CH-R nigdy nie był samochodem o okazyjnej cenie. Jednak jak na stylowego i niezawodnego crossovera z paroma minusami nie ma tragedii
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Rzadko się zdarzało cokolwiek, jednak może z 2-3 razy podczas użytkowania nie chciało się złożyć lusterko po zamknięciu auta.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW
[l/100km]