Szukaj

Lista ocen Toyota C-HR I Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW 2016-2019 (25) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 21 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Doktor7
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Wyprzedza moc auta o jakieś 50koni. Auti ma ogromny potencjał jeśli chodzi o prowadzenie, ale nie poszalejemy mając 122 kinie pod maska... jazda w zakrętach to przyjemność mimo gabarytów SUV'a
5,0
~Marcin
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Stosunkowo twarde zawieszenie, dzięki czemu da się odczuć dobre właściwości jezdne szczególnie w zakrętach. Przy większych prędkościach znikome przechyły boczne.
4,0
~Dawid
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Do hondy civic porównać nie zamierzam bo to wyższy samochód. Najlepiej się nie prowadzi ani nie najgorzej. Komfort akceptowalny.
3,0
~mariusz
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Zawieszenie jest super pancerne. Sam układ nie jest zły ale tez nie jest sportowy. Po prostu jest normalnie.
5,0
~Luk z WRO
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
dość sztywne zawieszenie, kierownica precyzyjnie prowadzi tam gdzie chcemy, auto jest naprawdę zwinne,
4,0
~q3
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Stabilny układ, wybacza wiele błędów, dobry kompromis pomiędzy komfortem a przyczepnością.
4,0
~maciej
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Samochód sprawia wrażenie sportowego w prowadzeniu. niestety nie ma mocy.
2,0
~KLIENT
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
NAJDROBNIEJSZE NIERÓWNOŚCI DA SIĘ WYCZUĆ NA DRODZE TRAGEDIA JAK DLA MNIE !!!!!!!!
5,0
~Rafał
Toyota C-HR
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Bardzo przyjemnie i precyzyjnie. Tak jak bym wymagał żeby jeździło auto tej klasy
Dziennik kosztów dla Toyota C-HR I Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
5,5
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~miha1
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Samochodzik dobrze trzyma się drogi, ładnie wchodzi w zakręty
Toyota C-HR I Crossover