Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota C-HR I Crossover

q3, 6 lat temu
Silnik 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota C-HR I Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : 122KM przy 1.5tony - to nie może jechać. A jednak, przy skrzyni cvt - bezproblemowo ruszamy pierwi spod każdego skrzyżowania. Nawet załadowani walizkami. Wyjątek: stoi obok nas sportowy samochód i wrzucił już 2 bieg :)
4,0
Całokształt
Samochód bardzo poprawny, dobrze czuje się w mieście i w korkach, bardzo zrywny samochód ze startu zatrzymanego. Na autostradzie słabiej - półtora tony masy i 122KM nie pozwalają na szarżę lewym pasem. Wygląd nietuzinkowy, przyciągający oko.
Wrażenia
5,0
Silnik
Zespół napędowy wzięty z priusa iv gen, radzi sobie całkiem dobrze. Przy wysokich obrotach niestety jest dość głośny.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia sterowana siłą nacisku na pedał gazu. Wymaga przyzwyczajenia. Trzy tryby pracy - eco, normalny i sport. W zależności od trybu zmienia się czas reakcji na gaz i tempo w jakim silnik wejdzie na wyższe obroty.
4,0
Układ jezdny
Stabilny układ, wybacza wiele błędów, dobry kompromis pomiędzy komfortem a przyczepnością.
Komfort
2,0
Widoczność
Nic nie widać!! Kamera cofania jest, ale brudzi się w zawstydzająco szybkim tempie, brak systemu czyszczenia obiektywu.
4,0
Ergonomia
Prawie wszystkie przyski dobrze ulokowane i czytelne. Niestety przyciski: grzewanie kierownicy, czy układ parkowania umieszczony z lewej strony przy kolanie kierowcy, gdzie trzeba pierw spojrzeć żeby nacisnąć, wymaga przyzwyczajenia. Zegarek z lat 80, 12godzinny.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Lato: chłodzi bardzo dobrze, Zima: nagrzewanie to kwestia kilku minut (ogrzewanie foteli i kierownicy). Szyby odparowywują również szybko.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bdb, z tyłu nie polecam dla ludzi o wzroście 190cm i wyżej. Umiarkowany zakres regulacji kierownicy.
3,0
Wyciszenie
Stanowczo mogło by być lepiej, w obie strony - wszystkie hałasy z zewnątrz słychać w kabinie, rozmowę przez zestaw głośnomówiący słychać perfekcyjnie na zewnątrz.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie 5-8l/100. Niestety formularz spalania nie pozwala wpisać prawdziwych danych (w tym samochodzie minimalne spalanie na długiej trasie jest zazwyczaj wyższe niż w mieście)
4,0
Stosunek jakość/cena
Rozsądnie, chociaż mogło by być minimalnie taniej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak póki co
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak póki co

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Toyota C-HR I

Liczba wpisów: 11

Toyota C-HR I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Toyota C-HR I Crossover