Szukaj

Lista ocen Toyota Corolla IX (E12) Hatchback 1.8 i 16V T-Sport 192KM 141kW 2001-2009 (27) - Silnik

Na liście zabraknie 23 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Marcin
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.8 i 16V T-Sport 192KM 141kW
O silniku wypowiem się tylko dobrze, przy normalnej jeździe po mieście dawał wrażenie na 130 KM. Po przekroczeniu magicznej liczby 6000 obrotów uruchamiał się potwór :) Zwłaszcza w trasie pokazywał na co go stać. Wyprzedzanie Tirów i osobówek to sama przyjemność. Wbijając trójkę przy 90 km/h jechało się do 140 km/h i mieniało na 4 kę. w tym czasie wyprzedziło się wszystko co się chciało bez najmniejszego problemu. Te zdziwione miny :) widok...
5,0
~olo_ts
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.8 i 16V T-Sport 192KM 141kW
Silnik rewelacyjny, daje dużo frajdy z jazdy. Ładnie wkręca się na obroty a przy około 6200 obr/min wciska w fotel praktycznie na każdym biegu. Ładny rasowy dźwięk, delikatnie basowy przy fabrycznym wydechu. W połączeniu z krótką skrzynią silnik można powiedzieć gumowy, sprawdzałem na 6 biegu przy 50km/h nic nie szarpie auto po prostu jedzie. Poniżej tych wspomnianych 6200obr auto wyraźnie słabsze, jeździ się jakby miało ze 130KM, czyli jest...
5,0
~GRZPWL
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.8 i 16V T-Sport 192KM 141kW
Mógłby być bardziej elastyczny w dolnych obrotach, choć i tak nie jest źle, cug na 6 biegu przy 50 km/h już jest, ale żeby porządnie przyspieszyć, trzeba zredukować 2-3 biegi. A po lifcie, to bajeczka. W ogóle, niesamowite uczucie, gdy obrotomierz leci przez całą skalę aż do 8200. Mam wersję poliftową, przez 6 kkm praktycznie nie zjadł oleju
5,0
~Willy
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.8 i 16V T-Sport 192KM 141kW
Silnik bardzo elastyczny. 40km/h i już 5 bieg. 50km/h i 6 bieg. Wyprzedzanie paru aut nawet pod górę to jak strzał z procy + kontrola trakcji = auto bezpiecznie lokuje sie na 1-szej pozycji. Troche głośno chodzi, no ale w końcu to sportowa wersja. Dla mnie to Ona świetnie sobie mruczy.
5,0
~Marcin
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.8 i 16V T-Sport 192KM 141kW
Kultura pracy bardzo wysoka, jeśli chodzi o elastyczność to auto ma 180 Nm, czyli znacznie lepsze na sprint, niż do wyprzedzania zwłaszcza w trasie z kilkoma osobami na pokładzie. Generalnie bardzo mocny jak na 1.8 i realne przyspieszenie to 7s od 0-100 km/h, V max to 225 km/h.
5,0
~Sal2
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.8 i 16V T-Sport 192KM 141kW
Moje autko wyjechało na drogi stanów zjedonoczonych prawie dwadzieścia lat temu. Silnik nie wykazuje śladów zużycia. Ani jedna uszczelka nie cieknie, silnik suchy, misa sucha, kable oryginalne, rury oryginalne, jak japończycy tego dokonali??
5,0
~macl@wp.pl
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.8 i 16V T-Sport 192KM 141kW
nie mozna wymagac od wysokoobrotowego silnika (8200obr) super elastycznosci - nie do tego sluzy, a mimo to calkiem niezle przyspiesza na wysokich biegach od niskich predkosci obrotowych (192KM robia swoje)
5,0
~MarcinTS
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.8 i 16V T-Sport 192KM 141kW
2zz-ge doskonały, jeśli się o niego dba, jak się kupi złom, albo jeździ bez oliwy, lub na złym oleju to długo nie pociągnie. W końcu Szlifierka
5,0
~morekello@onet.eu
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.8 i 16V T-Sport 192KM 141kW
Silnik naprawde bardzo dobry pieknie wkreca sie na obroty i płynnie przyspiesza na każdym biegu ale zycie w tym samochodzie zaczyna sie od 6 tyś obrotów
Dziennik kosztów dla Toyota Corolla IX (E12) Hatchback 1.8 i 16V T-Sport 192KM 141kW
Średni koszt przejechania 100 km
53,00 zł
9,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Patryk Kiliński
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.8 i 16V T-Sport 192KM 141kW
Dynamiczny, prosty w obsłudze. Z bardzo dużym zapasem mocy, niejedna smutna mina pana z BMW gdy zostaje w tyle.
Toyota Corolla IX (E12) Hatchback