Szukaj

Lista ocen Toyota Corolla IX (E12) Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW 2001-2009 (28) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 19 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Darek
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
Tu natomiast było trochę \"pracy\". Gdy go kupiłem już było słychać dziwne stuki w zawieszeniu. Po kilku tysiącach przejechanych kilometrów zostały części wymienione na nowe w ASO i jak do tej pory nic nie stuka. Trochę wydałem pieniążków na to ale na prawdę warto było. Tak to jest niestety na tych naszych dziurawych polskich drogach, żadne zawieszenie nie wytrzyma długo.
4,0
~Summit
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
Ogólnie trzyma się drogi bardzo dobrze, ale znów muszę zaznaczyć że jest to auto dla ludzi o lekkiej nodze. Uwaga, samochód jest podsterowny. Na zbyt szybko pokonywanych zakrętach można się zdziwić. Auto jak dla mnie jest potwornie twarde, szczególnie w konfrontacji z poprzednim modelm, którym jeździło się znacznie bardziej komfortowo. Doskonałe hamulce.
5,0
~Marek
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
Dałem 5 trochę na wyrost. Jest dość precyzyjny. Zawieszenie jest w porównaniu do astry II miękkie, ciche i komfortowe. Ale prowadzi się jednak nieco gorzej niż astra II, szczególnie w zakrętach. Samochód podatny na boczne podmuchy wiatru, co w astrze w zasadzie nie występowało.
5,0
~Mario
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
Ten element należy ocenić bardzo dobrze. Zwieszenie świetnie wybiera dziury i nie jest przesadnie głośne. Precyzja prowadzenia doskonała. W zakrętach ciężko jest wyprowadzić ją z równowagi. Czujemy, że cały czas mamy kontrolę nad autem.
3,0
~morpheus
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
Zależy kto czego oczekuje od samochodu. Jak dla mnie zawieszenie jest zbyt miękkie, co powoduje mocne przechyły nadwozia w zakrętach. Do tego nieprecyzyjny układ kierowniczy. Jak dla mnie to lekka porażka, ale być może komuś to pasuje.
5,0
~PiotrJ
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
Lubię Corollę bo po prostu przyjemnie się nią jeździ jest dość sztywna ale ja lubię takie samochody. Może nie tłumi tak nierówości jak np VW Passat jeździłem wiem że to inna klasa. W toyocie na plus i to duży zasługuje trwałość układu jezdnego.
4,0
~Adrian
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
Komfort prowadzenia przyzwoity, problem z maglownicą ( wybita tuleja listwy zębatej - koszt regeneracji z montażem i demontażem oraz ustawieniem zbieżności 800 zł ) Luzy klocków ham. w jażmie - wystarczyła wymiana pływaków
5,0
~cubikon
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
Bardzo dobrze, choć z racji nieco wyższego auta w porównaniu do rocznika 95, to troszkę bardziej podatny na bujanie. Nic jednak nie stuka nie puka. Po założeniu 205/55/16" jeździ się jeszcze lepiej.
4,0
~Konrad
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
Przeciętny, ale bardzo solidny. Trzymanie w zakrętach bardzo, ale to bardzo poprawia zastosowanie alufelg o ET wyższym, niż zalecane, do jazdy dynamicznej wręcz niezbędne w tym aucie.
Dziennik kosztów dla Toyota Corolla IX (E12) Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
8,1
l/100km
9,6
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~mamin
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
Dość twarde ale ok. Wspomaganie działa rewelacyjnie i wogóle samochodem można bardzo precyzyjnie manewrować na parkingu. Do tego siedzenie, które naprawdę super trzymają na zakrętach.
Toyota Corolla IX (E12) Kombi