Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Corolla VIII Hatchback

Roccos, 6 lat temu
Silnik 2.0D D-4D 90KM 66kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 211 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Corolla VIII Hatchback 2.0D D-4D 90KM 66kW 2000-2002 - Oceń swoje auto
3,92
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Jakość i wytrzymałość materiałów wewnątrz auta oraz niezłe osiągi.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : korozja
Układ elektryczny : awaria alternatora
Inne : przepalają się kontrolki i podświetlenie wskaźników
4,0
Całokształt
Dla niewymagających kierowców, którzy chcą przemieszczać się codziennie z domu do pracy to auto jest idealne. Tanie w eksploatacji, nie ma zbędnej elektroniki więc nie ma się co psuć. Ruda jest tzw. największą bolączką tego auta, troszkę szkoda że zabezpieczenie antykorozyjne nie jest takie jak w szwedzkich autach... Obowiązkiem jest garażowanie. To już moja druga COROLLA i znowu się nie zawiodłem. Fajne jest to, że te auta nie tracą na wartości- bez problemu można sprzedać nawet w najgorszym stanie za 3-4 tyś do Afryki:)
Wrażenia
4,0
Silnik
-niskie spalanie jak na 2.0 -nigdy nie miałem problemu z odpalaniem nawet przy -20 C
4,0
Skrzynia biegów
-bardzo precyzyjna -czasem ciężko wrzucić bieg wsteczny i trzeba delikatnie ruszyc do przodu (chyba to normalne bo to moja druga corolla w której to się powtórzyło) -skrzynia biegów określę raczej jako elastyczną chociaż przydała by się 6 na dłuższe trasy bo od prędkości 120-130 zaczyna się już ''piłowanie'' nie przyjemne dla ucha i serca;p
4,0
Układ jezdny
-niskie zawieszenie (czasami ciężko wbić się na krawężnik) -zawieszenie twarde natomiast w zakrętach nie trzyma za dobrze;)
Komfort
4,0
Widoczność
Nie można napisać że jest doskonale bo siedzi się dość nisko a linia tyłu jest poprowadzona wysoko.
4,0
Ergonomia
Wszystko intuicyjne na swoim miejscu.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Silnik potrzebuje przejechania ok 2-3 km żeby złąpał temp. i ogrzewanie zaczęło działać poprawnie. Klimatyzacja wymaga częstych wymian filtrów bo mam wrażenie że szybko zaczyna się zagrzybiać:) i jest także mało wydajna
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Szału nie ma. Samochód był chyba robiony pod Azję. Ja mając 185 cm wzrostu aby komfortowo siedzieć muszę mieć odsunięty fotel maksymalnie do tyłu. Pasażerowie siedzący na tylnych siedzeniach nie mają za dużo miejsca na nogi. Bagażnik wystarczający i po rozłożeniu siedzeń daje dużo miejsca bagażowego
2,0
Wyciszenie
powyżej 110 km/h radze głośniej podkręcić muzyke;) jeden wielki huk jak w samolocie;)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
6 l na trasie ciężko przekroczyć
5,0
Stosunek jakość/cena
Ostatnia dobra corolla... warto poszukać i zapłącić więcej za dobry egzemplarz i nie martwić się czy dojedziesz do pracy, na urlop itp.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
-przepalają się kontrolki i podświetlenie wskaźników na całej desce rozdzielczej
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
-awarię alternatora można uznać za poważna usterkę bo nic więcej sie tam nie dzieje;)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0D D-4D 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Corolla VIII Hatchback