Szukaj

Lista ocen Toyota Corolla VIII (336) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 360 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~elvis-yo@o2.pl
Toyota Corolla VIII
Sedan 1.3 86KM 63kW
Resorowanie miękkie, kiedy auto jest mocno obciążone potrafi zahaczyć o \"śpiącego policjanta\", wychyla się na zakrętach. Jest to auto do spokojnej jazdy i wtedy spisuje się znakomicie.
5,0
~knozowski@yahoo.com
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
W wersji G6 jest świetnie - auto bardzo dobrze tłumi nierówności, jest wystarczająco komfortowe, a jednocześnie dobrze prowadzi się w zakrętach oraz na prostych przy dużych prędkościach.
5,0
~Gniewko
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Nie ma problemu z przeniesieniem napędu. Auto fabrycznie jest trochę twardsze do pozostałych, przez co przyzwoicie trzyma się na zakrętach, jednak przy ostrzejszych wirażach ma tendencję do podsterowności.
5,0
~le fou
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Bardzo dobrze się prowadzi. Nie jest to auto sportowe wiec nie należy spodziewać się super twardego zawieszenia, ale uważam ze jest zestrojone w sam raz. Pewne prowadzenie. Bardzo lubię jeździć tą toyotą.
4,0
~Marcin z Białegostoku
Toyota Corolla VIII
Hatchback 2.0 D 72KM 53kW
Zawieszenie zestrojono na twardo, ale za razem komfortowo. Mimo przebiegu 125000km sprawuje się bardzo dobrze i wszystko jest w porządku. Jednak nie wybiera nierówności jak dzisiejsze kompakty.
5,0
~scorp33
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.6 i 16V 110KM 81kW
Lubie miękkie i komfortowe auta. Moja Toyotka może nie należy do komfortowych (to jest tylko segment C) ale na pewno zawieszenie jest wystarczajaco miękkie jak na mój gust. Nie mam do czego się przyczepić.
4,0
~wojtek
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
troche za miekkie zawieszenie, auto jest bardzo komfortowe ale przy wiekszych predkosciach za bardzo sie wychyla w zakretachm, pozatym szybko wybijaja sie gumy stabilizatora, reszta, bez zastrzezen
4,0
~DarekM
Toyota Corolla VIII
Sedan 1.3 86KM 63kW
corolla prowadzi się doskonale, układ jezdny jest precyzyjny, dopiero przy przebiegu 155kkm zrobiłem mały remoncik zawieszenia (przeguby, łączniki itp), amortyzatory do dziś są w dobrym stanie
3,0
~Pomorzanin
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Ciut za miękka w zakrętach ale to kwestia stylu jazdy. Fabryczne amortyzatory nie na nasze drogi - po roku były wymieniane w ramach gwarancji. Podwozie jest za głośne przy pokonywaniu "krótkich" nierówności.
Dziennik kosztów dla Toyota Corolla VIII
Średni koszt przejechania 100 km
31,33 zł
5,9
l/100km
7,4
l/100km
9,1
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~j.spirowski@pata,pl
Toyota Corolla VIII
Sedan 1.3 86KM 63kW
wymiana elementów podwozia raczej obwinia polskie drogi niż producenta. Kierownica powinna być regulowana w dwuch płaszczyznach. kierownica musi !!!!!!! być zamontowana w osi symetrii kolumny kierowniczej.
Toyota Corolla VIII