Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Corolla XII Sedan Facelifting

Brandi, 7 miesięcy temu
Silnik 1.5 VVT-i 125KM 92kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Corolla XII Sedan Facelifting 1.5 VVT-i 125KM 92kW od 2022 - Oceń swoje auto
4,50
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Nie trzeba się bać 3 cylindrów naprawdę dobrze się sprawdza.
5,0
Całokształt
Auto jako środek przemieszczania się jest rewelacyjne. Co prawda zero emocji ale to jest w nim plus bo tez nie trzeba się martwic czy coś się nie zepsuje. Bardzo spodobały mi się cyfrowe zegary spora możliwość personalizacji. Bezprzewodowy Apple CarPlay też dobrze działa. Auto kupione jako pewny środek transportu, który ma się nie psuć i tanio jeździć, takie wymagania auto spełnia w 100% szczególnie zaskoczony byłem spalaniem które niejednokrotnie spada poniżej 5 L/100km. Realnie w cyklu mieszanym mam 5,5-5,7 L/100km według komputera pokładowego co potwierdza dystrybutor.
Wrażenia
4,0
Silnik
Trochę warczy przy wysokich obrotach ale w codziennej jeździe, szczególnie w trasach podmiejskich do 100km/h jest bardo kulturalny i nie czuć jego pracy. Do codziennej jazdy mocy mu nie brakuje, nawet na autostradzie nie trzeba planować wyprzedzania w kalendarzu :D. Wiadomo demon to to nie jest.
4,0
Skrzynia biegów
Jest git nie ma problemów z biegami ale trochę za wysokie obroty na 6 biegu. Sam lewarek ma spory skok miedzy biegami trochę jakbyś w tirze wrzucał bieg. Brak luzów i pewnie wchodzą biegi.
5,0
Układ jezdny
Pewny, trzyma się dobrze drogi, jest dobrze zestrojony do spokojnej jazdy. Jest wygodnie ale nie jest rozchwiany.
5,0
Karoseria
Jak narazie żadnych oznak korozji, lepsze zabezpieczenie antykorozyjne podłogi niż w poprzednich toyotach.
Komfort
4,0
Widoczność
Trochę brakuje mi widoczności do góry, reszta bez zarzutów.
4,0
Ergonomia
Bardzo dobry układ przycisków i pokręteł. Intuicyjne i pod ręką. Tak samo z kierownicą normalne przyciski i brak paneli dotykowych na niej. Ten duży ekran o dziwno nie zasłania widoku. Jedynie co to dla mnie siedzisko za krótkie i w długich tarasach brakuje mi podparcia ud ale to klasyk w Japończykach.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
2 strefowa klima dobrze działa, fajna opcja wyłączenia nawiewu na tył dzięki czemu przód ma szybciej chłodniej/cieplej. Grzane fotele szybko i mocno tak samo kierownica, jednak mam wrażenie ze lewa stronie grzeje się szybciej niż prawa, i kierownica grzeje tylko prawo lewo, góra i dół zostają zimne.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca zarówno z przodu i jak i z tyłu bardzo dużo. Nie ma problemu żeby jechać w 4 dorosłe osoby nawet w dłuższą trasę
2,0
Wyciszenie
i to jest dla mnie jedyny mankament auta, powyżej 120 jest głośno ale biorąc pod uwagę cenę i wyposażenie auta do konkurencji na czymś przyoszczędzić musieli .
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mało pali, nic się narazie nie zepsuło wiec 5.
5,0
Stosunek jakość/cena
Uważam że za tą cenę 100k, był to najlepszy wybór jaki mogłem zrobić ogaladalem sporo nowych aut np mazda 3, ford focus, renault clio, hyundai i30. Najbardziej mi te auto przypadło do gustu i też cena była dobra
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nic się nie zepsuło
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie nic się nie zepsuło

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 VVT-i 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Toyota Corolla XII

Liczba wpisów: 24

Toyota Corolla XII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Toyota Corolla XII Sedan Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów