Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Hilux VII Podwójna kabina

traqutor, 13 lat temu
Silnik 2.5 D-4D 120KM 88kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 56 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Toyota Hilux VII Podwójna kabina 2.5 D-4D 120KM 88kW 2005-2011 - Oceń swoje auto
1,77
57% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : udało mi sie przejechać po błocie :-)pozatym same przykre niespodzianki a nie jestem osob upierdliwa i czepiajca sie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : skrzypi rypi od nowości
Inne : powycierane plastikowe elementy środka
2,0
Całokształt
rece i portki opadaja kupiłem to auto bo uleglem marketingowemu belkotowi topgearia i opoini o niezawodnosci tych samochodow, godzilem sie z sermiega tego samochodu bo myslałem sobie że prosty do bólu będzie niezawodny... ja tej niezawodnosci nie doświadczam wrecz przeciwnie ciagle zaskakuja mnie jakies wady i usterki a do tego dochodzi niezwykle szybkie i widoczne zużycie
Wrażenia
2,0
Silnik
o jakiej kulturze mowa zero kultury, moc? \"horsy horsy where are you\" tacza sie to po drodze prędkosć powyżej 80 to hałas jak w kombajnie w dalsz drogę nie pojedziesz bo ogłuchniesz i wysidziesz połmany
2,0
Skrzynia biegów
wajcha jak zwrotnica na przejezdzie lolejowym i równie precyzyjna
1,0
Układ jezdny
cud że to jedzie prosto skacze i podryguje nawet na równym asfalcie tylne resory skrzypia od wyjechania z salonu, serwis (droższy od sersisu Volvo:-)) nie dał sobie z tym rady do dzisiaj
Komfort
3,0
Widoczność
z przodu coś tam widać ale szyby tam gdzie nei sięgaj wycieraczki zaszły dziwnym nalotem którego nei da sie zmyć
2,0
Ergonomia
buacha cha cha cha ergonomia w tym traktorze zapomnij
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
po 1 rodku śmierdziało z klimy tak że nawet serwis nie dał rady z
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 190 i sie jako tako mieszcze jest troche miejsca na nogi ale jak wepniesz zasilacz od nawigacji albo telefonu w gniazdo to kolanem trzesz o niego przez cały czas niby na 5 osób z tyłu ławka na której wszyscy wesoło podbrykuj no ale to w końcu ciezarówka na roesorach :-)
1,0
Wyciszenie
\"masahuku\"
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
rekord raz w trasie pomalutku udało sie zejść poniezej 10l
2,0
Stosunek jakość/cena
za takie pieniadze oczekiwało by sie jednak czegoś bardzie trwałego
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zblokowane wyloty powietrza, śmierdzca klima, plastiki twarde i niespasowane załamka, kierownica wytarta i wyślizgana już po 20kkm teraz to już wstyd to koumś pokazać, rdza praktycznei na każdym elemencie nadwozia, małe ogniska, które serwis uznałże sa od udeżeń kamieniami (rotfl) wycieraczki z salony oryginalne toyoty pod nogi gumowe na jedena zime wystarczyły
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymienione krzyzaki na wale napędowym auto wibrowało jak ubijak do ziemi, skrzypiace niemiłośiernie resory tylnego zawieszenia, zardzewiały tylny most serwis wytłumaczył mi że to normalne bo to jest zrobione z żeliwa (rofl bo to jest z blachy) bierze olej 1 litr na 10kkm podobno to norma (w toyotach :-)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 D-4D 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Hilux VII Podwójna kabina