Szukaj

Lista ocen Toyota RAV4 III MPV (129) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 88 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~michal-gliwice
Toyota RAV4 III
MPV 2.2 16V D-4D 177KM 130kW
Po przejechaniu około 3000km zastanawiam sie po co jest 6 bieg? TAk naprawde wykorzystałem go jeden raz na autostradzie. Przy normalnym uzytkowaniu na odcinkach 10-20km nawet przy predkosci 140km/h nie ma sensu go wrzucac. Co ciekawe w Vw T5 na takich odcinkach wrzucam 6-tke. Skrzynia nie jest zbyt elastyczna (szczegolnie 2ka ) jak i sam sinik . Kopyto samochód dostaje dopiero na 3biegu a tym samym sciganie sie ze startu zatrzymanego na...
4,0
~Janek
Toyota RAV4 III
MPV 3.5 V6 269KM 198kW
Poprawna. Brakuje takiej opcji jak sport, łopatki przy kierownicy czy tiptronic. Nie zawsze zmienia tak biegi jak się tego spodziewałbym Ale jest to skrzynia raczej bezawaryjna. Przy delikatnym traktowaniu płynnie zmienia biegi. Najlepszy jest tzw kickdown - przy nagłym dociśnięciu gazu. W momencie auto rwie do przodu nie ważne czy jedziemy 50 czy 120 km/h.
5,0
~Paweł
Toyota RAV4 III
MPV 2.2 16V D-4D 136KM 100kW
Skrzynia 6 biegowa zestopniowana ok. Trzeba się przyzwyczaić do bardzo krótkiej jedynki ale jest to konieczne gdyż auto może pociągnąć nawet 2 tonową przyczepę a przy takim obciążeniu byłby problemy z ruszaniem. 6-tka sprawdza się na trasie wpływa korzystnie na spalanie przy prędkości 120 km/h oboty silnika poniżej 2500.
4,0
~pkar
Toyota RAV4 III
MPV 2.4 i 16V VVT-i 170KM 125kW
Zero problemów - jedyny minus(i dlatego tylko ocena dobra) - cztery biegi - pewnie jak by miał 5 spalał by mniej na trasie. Al jak ktoś jeździ do 120km/h to niema wpływu dopiero tak koło 160 obroty są zdecydowanie przy duże i wtedy przydał by się dodatkowy bieg.
5,0
~killer
Toyota RAV4 III
MPV 2.4 i 16V VVT-i 170KM 125kW
To mój pierwszy automat. Wcześniej jezdziłem automatami znajomych z połowy lat 90-tych, ale to była raczej porażka. Po pierwszych jazdach RAVką byłem zachwycony tym automatem. Po jakimś czasie dochodzę do wniosku, że mógłby byc 5-ciobiegowy. Pewnie mniej by palił. Ale i tak jest OK.
3,0
~JAGO
Toyota RAV4 III
MPV 2.2 16V D-4D 177KM 130kW
faktycznie cos z tymi skrzyniami jest nie tak, lubi haczyć, szczególnie pierwsze trzy biegi. wysiłki serwisu niewiele zmieniły. to nie jest mechanizm do szybkiej zmiany biegów. Moj ulubiony bieg w trasie to 4 (wyprzedzanie) i 6 na autrostradzie (cudnie ciągnie)
5,0
~KrzyHo
Toyota RAV4 III
MPV 2.2 16V D-4D 177KM 130kW
Najnowsza skrzynia autonatyczna 6-cio biegowa . W manualnych były problemy z głośnością i zmianą biegów stąd decyzja na automat . Wiekszosć jazdy to miasto i zmiany biegów i wyciskanie sprzegła po prostu męczy .Uwazam że automat to dobry pomysł lepszy od manualnej skrzyni .
4,0
~Pawel1980
Toyota RAV4 III
MPV 2.2 16V D-4D 136KM 100kW
Tylko o to moge miec zal.Jak w aucie za 120tys moze cos haczyc??Widze ,ze u reszty posdiadaczy pojawia sie ten sam problem tylko ,ze na roznych biegach :) .U mnie haczy jedynka na "zimno" kiedy sie jednak przejade pareset metrow ta dolegliwosc ustepuje a reszta biegow jak w "maslo".
5,0
~Przemek
Toyota RAV4 III
MPV 2.0 i 16V 152KM 112kW
4 biegowy AT , bezawaryjna jednostka , owszem brakuje 1 biegu i było by idealnie , ale to chyba kwestia przyzwyczajenia , przedewszystkim jest to baaardzo żywotna i bezproblemowa skrzynia , wymiana oleju co 80-90 tys i to wszystko co sie przy niej robi .
Dziennik kosztów dla Toyota RAV4 III MPV
Średni koszt przejechania 100 km
41,33 zł
8,1
l/100km
10,9
l/100km
13,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~fazer
Toyota RAV4 III
MPV 2.2 16V D-4D 136KM 100kW
brak minusów, wydaje się że skrzynia zrobiona dla \"blondynki\" (bez urazy), nawet jak wrzucamy biegi od niechcenia, choć skoki lewarka można by zrobić krótsze, czasem jest problem na zimnym silniku ze wrzuceniem wstecznego ale to może wina przebiegu
Toyota RAV4 III MPV