Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017

Marek, 3 lata temu
Silnik 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 36 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
4,86
22% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Robi co ma robić i nic, po prostu nic nie szwankuje. Dobre wyposażenie, 6 biegów, w cenie 56000zł niczego lepszego nie znalazłem. Silnik czterocylindrowy wolnossący to już w tej chwili rarytas. Nie nadaje się na wyjazd do Hiszpanii, ale mało pali i raczej nie dokona żywota w ciągu kilku lat. To nie jest auto do wszystkiego i należy mieć rozsądne oczekiwania. Moje zadania czyli dojazd tu i tam, spełniło w 100%.
Wrażenia
4,0
Silnik
Wydaje mi się, że 1,33 w Yaris 1 brzmiał przyjemniej. Trzeba go kręcić żeby przyspieszał. Raczej do miasta. Poza niskim spalaniem brak mocnych stron.
5,0
Skrzynia biegów
Tak jak pisano, trzeba sporo trenować żeby dwójkę wrzucić bez szarpnięcia. Trzeci bieg mógłby być "dłuższy". Poza tym, w takim aucie skrzynia ma zmieniać biegi i tyle.
5,0
Układ jezdny
Bez uwag, prowadzi się dobrze. Zawieszenie ciche i dobrze tłumi poprzeczne nierówności. Bez wątpienia, w stosunku do wersji z 2016 roku jest poprawione.
5,0
Karoseria
Powłoka lakiernicza dobra, drzwi zamykają się przyjemnie, reszta w normie. Na nierównościach nic nie klekocze.
Komfort
5,0
Widoczność
Bezstresowa pozycja za kierownicą. Nie mam wrażenia zbyt małej przedniej szyby, tak jak w Aurisie czy nawet Corolli.
5,0
Ergonomia
Nic mnie nie wnerwia.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima manualna, ale innej nie potrzeba. Ogrzewanie działa, jak należy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest rewelacja, z tyłu jest lepiej niż średnia w tej klasie.
4,0
Wyciszenie
Nie najlepsze wyciszenie nadkoli i właściwie całej płyty podłogowej. Ale w innych autach tego segmentu jest podobnie. Za lepsze parametry trzeba znacznie więcej zapłacić.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jedyny koszt to dwa przeglądy.
5,0
Stosunek jakość/cena
To jest trzeci Yaris w domu i czwarta Toyota. Te samochody nie są może premium, ale póki co wciąż oferują bezstresową eksploatację i rozsądną cenę.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic, po prostu nic się nie dzieje. Leję paliwo i płyn do spryskiwaczy. W poprzednim z 2016 roku było tak samo.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017