Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017

Polecam!, 3 lata temu
Silnik 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 15 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
4,93
24% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Nie spodziewałem się, że to auto będzie miało takiego kopa. Do tego nie okupuje tego wysokim spalaniem. Super!
Inne : Przestrzeń w kabinie jest na prawdę dużym zaskoczeniem -wygodne auto dla 4 (nawet dorosłych) osób.
5,0
Całokształt
Yariska kupiona nowa od dealera, spełnia wszystkie moje oczekiwania jako drugie auto w rodzinie -auto miejskie z opcja okazjonalnych wpadów w trasę.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nieudolne 1,5l 111KM -szybki, elastyczny i oszczędny. Pracuje w zmiennych trybach Otta i Atkinsona, co na skutkować tym, że przy spokojnej jeździe pali mniej, a po wdepnięciu gazu zmienia się tryb pracy i zbiera się bardzo ochoczo (mam wrażenie, że inni kierowcy już się przyzwyczaili, że yarisy to małe torpedy, bo grzecznie zjeżdżają z drogi). Kultura pracy bardzo dobra.
5,0
Skrzynia biegów
Fajne przełożenia, jak we wszystkich znanych mi Toyotach. 6 biegów powoduje, że w aucie jest ciszej przy wyższych prędkościach. Wyraźnie inne przełożenia niż w skrzyniach 5-ciobiegowych.
5,0
Układ jezdny
Auto bardzo przyjemnie się prowadzi, jest przewidywalne. Dobrze trzyma się drogi, mimo że nie należy do aut niskich (powiedziałbym, że jest bardziej minivanowate). Jest bardzo zwrotne.
5,0
Karoseria
Wszystko ok. Nie wiem co bym miał tu napisać o rocznym aucie? W każdym bądź razie po roku użytkowania nie ma rdzy, ani żadnych innych problemów z karoserią. ;-) Dobrze dopasowane elementy.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność jest kapitalna w każdym kierunku -Wielka szyba przednia, duże okna boczne i spore tylne -widać wszystko w każdą stronę nawet bez kamery cofania. Do tego wysokie pozycja za kierownicą (a la minivan) daje uczucie, że wszystko ma się pod kontrolą.
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu, po japońsku.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewa się bardzo szybko, szyby parują rzadko, klima działa jak należy. Wszystko ok (jedyny minusy za zamienione miejsca pokręteł nawiewu (ogrzewania i strefy nawiewu).
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca na nogi iw pierwszym i w drugim rzędzie (nie porównuje do Octavii). Dużo miejsca nad głowami (o wiele więcej niż w Octavii). Na szerokość tyle ilu się można spodziewać po aucie miejskim -jest ok, ale mogłoby być ciut szerzej.. Bagażnik ok jak na segment B.
5,0
Wyciszenie
Tu duże zaskoczenie -japońskie auta nigdy nie słynęły z przesadnie dobrego wyciszenia, a tu jest na prawdę ok. Spokojnie można rozmawiać, czy słuchać radia do 130km/h.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty eksploatacji ok (tylko paliwo i przeglądy). Koszty serwisu aso toyoty ok (średnia krajowa). Spotkanie (o dziwo) idealnie takie jak deklaruje producent -5,5l - 6,0l (jazda głównie w mieście, na trasie da się zejść do 5,0l - 5,5l)
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakość bardzo dobra, bogate wyposażenie jak na segment B. Cena nie jest niska, ale też nie jakaś wygórowana. Powiedziałbym, że średnia, za to święty spokój z usterkami i awariami -bezcenny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zero awarii, usterek, czegokolwiek..
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co wszystkie moje toyoty były i są kompletnie bezawaryjne!

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Średni koszt przejechania 100 km
24,50 zł
6,1
l/100km
6,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017