Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017

Michał, 7 miesięcy temu
Silnik 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 60 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
3,14
21% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Widoczność i przestronność
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Brak
2,0
Całokształt
Teściu kupił ten samochód. Ja bym go nie odebrał i żądał zwrotu kasy. Ale po kolei. Silnik jakby miał 70km, mocy nabiera dopiero powyżej 4000 obrotów. Udogodnienia takie jak automatyczne światła nie powinny w Europie dostać homologacji. Permamentnie oślepiają innych. Sprzęgło od nowości jest dramatem. Serwis ASO twierdzi, że tak ma być. Niezależny mechanik łapie się za głowę. Ale teściu nie chce wymienić. Wnętrze jak że sklepu z chińszczyzną. Dominuje tani, ale dobrze spasowany plastik. Mała stłuczka i.. nie da się otworzyć drzwi kierowcy, bo blokuje je wygięta blacha nadkola. Przy najechaniu przodem. Dramat. Ale auto ma też plusy. Rewelacyjna widoczność. Nic się nie psuje. I tyle.
Wrażenia
2,0
Silnik
Bez mocy. Pod górę nie jedzie. Chyba, że się piłuje.
1,0
Skrzynia biegów
To za sprzęgło. Najgorsze ze wszystkiego czym jeździłem. Od renówek poprzez vagi, ople i fiaty. Wszystko, absolutnie wszystko jest lepsze.
3,0
Układ jezdny
Sztywne, podskakujące zawieszenie
2,0
Karoseria
To za super projekt - po stłuczce nie otworzyły się drzwi. Uszkodzony był tylko zderzak przedni i nadkole zrobione z gównolitu. I zakleszczyły się drzwi. Nie wiem, za co dostał te gwiazdki euro ncap
Komfort
4,0
Widoczność
Super, tylko słupek przedni trochę za szeroki.
3,0
Ergonomia
Dźwignia biegów jak z Autosanu, sterowanie multimediami nieintuicyjne. Poza tym poprawnie
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Słaba klima w upały.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto jest szerokie, miejsca jest sporo.
2,0
Wyciszenie
Jest głośno, szczególnie, kiedy auto ma przyspieszać. 6 bieg niewiele zmienia
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nic się nie psuje. Ceny serwisu akceptowalne
3,0
Stosunek jakość/cena
Wykończenie zalatuje taniością.... jak w Oplu Kadecie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zero przez pięć lat
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zero przez pięć lat

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Średni koszt przejechania 100 km
24,50 zł
6,1
l/100km
6,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017