Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017

Darek, 2 lata temu
Silnik 1.5 Hybrid 100KM 74kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 20 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Hybrid 100KM 74kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
3,29
17% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Rozładowujący się mały akumulator, powodujący komunikaty o dziwnych awariach i odmawiający uruchomienia auta.
3,0
Całokształt
Pozbawiony emocji blaszany bębenek. Autko najlepiej dla kobiety wożącej dzieci do przedszkola. Faceta wykastruje na sposób toyotowo-hybrydowy, obserwowanie wskaźnika spalania działa hipnotyzująco. W sumie niczym mnie Yaris nie zachwycił, no może światła do jazdy dziennej są fajne. Środek to plastik-fantastik.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik spalinowy głośny i wibrujący, kiepska kultura pracy. Elektryczny nie pojawia się zbyt często przy normalnej jeździe, trzeba z pedałem gazu obchodzić się jak z jajkiem by go uprosić do działania.
4,0
Skrzynia biegów
Autko nieźle startuje spod świateł. Przy mocnym przyśpieszaniu wyje jak stado wilków do księżyca. Przy spokojnej jeździe w porządku. Podobno niezniszczalna.
3,0
Układ jezdny
Taki bez czucia. Auto nie trzyma porządnie toru jazdy, w trasie to męczy. W mieście wystarczy.
3,0
Karoseria
Bez szału. Jak i reszta w tym autku.
Komfort
4,0
Widoczność
W porządku. Kamera cofania przeciętna. Czujniki cofania nie powiązane z systemem, wkurzające. Słabiutkie główne światła.
3,0
Ergonomia
Siedzenia przeciętne, brak podparcia pleców. Nie podświetlone przyciski na kierownicy, w nocy to bardzo denerwuje.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest klimatronik ale działa mało sensownie, trzeba korygować nadmuch ręcznie. Głośna praca wiatraka.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W porządku.
2,0
Wyciszenie
Słabo. Silnik wyje przy przyśpieszaniu. Mat wygłuszających na lekarstwo. Słychać koła i szum powietrza. Dobrze jest na parkingu gdy działa tylko elektryk ale do czasu gdy właczy się spalinowy. A wtedy boruczy bardzo głośno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali niewiele. Średnia 5.1, w tym miasto, krajówki i autostrady. W mieście najczęściej ok. 4.5. Trzeba robić przeglądy w ASO ze względu na hybrydę.
3,0
Stosunek jakość/cena
Ciekawy układ hybrydowy ale niedopracowany (słaba kultura pracy). Reszta bardzo przeciętna, żadnych emocji czy zauroczenia. Zbyt drogie auto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie było usterek.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto kilka razy nie chciało odpalić informując o awariach układów wspomagania kierowcy i konieczności zwiezienia go do ASO. Jakimś cudem po kilku próbach w końcu odpalało, jednak do czasu gdy całkiem odmówiło współpracy. Okazało się, że był to efekt rozładowanego małego akumulatora i wystarczyło go naładować! Jak dla mnie były to poważne usterki bo przy braku wiedzy mogły spowodować bardzo duże utrudnienia.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 Hybrid 100KM 74kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Hybrid 100KM 74kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
5,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017