Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf VI Variant

silleigiah, 10 lat temu
Silnik 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 130 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volkswagen Golf VI Variant 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW 2009-2013 - Oceń swoje auto
3,77
8% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : wymiana uszczelki pod głowicą
Inne : tragiczne fotele
Karoseria : rdzewieją słupkki boczne
4,0
Całokształt
Auto ładne, pojemne jak na swoją klasę, ale sugeruję 2.0 TDI, benzyniaków TSI bym nie polecał, po dyskusji w autoryzowanych serwisach (Kraków, Opole) na temat trwałości pracownicy nabierają kolorów purpury i dziwnie milkną.
Wrażenia
3,0
Silnik
1.6 TDI to dramat dla takiej masy, w porównaniu do 1.9TDi dużo słabszy moment, auto licznikowo (puste z samym kierowcą) rozpędza się do 199 km/h, potem na 99% włącza się jakiś ogranicznik, przy większym załadunku czuć spadek wydajności. Polecam ekofanatykom.
4,0
Skrzynia biegów
jest OK
4,0
Układ jezdny
jest OK, ale przy większych prędkościach problem z wyczuciem bezpiecznej granicy przed poślizgiem
Komfort
4,0
Widoczność
czasem widoczność przesłaniają przednie słupki
3,0
Ergonomia
mało schowków/ o małej pojemności
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest bardzo OK
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest OK
4,0
Wyciszenie
w porównaniu do 1.4 TDI niebo/ziemia, dla mnie OK, ale głośno słucham muzyki
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
auto mocno eksploatowane, oprócz uszczelki pod głowicą brak innych problemów
2,0
Stosunek jakość/cena
podstawowa wersja jest bez rewelacji/ schowków mniej niż w Fabii I/ tragiczne fotele, po 300 km murowany ból "krzyża"
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wadliwe uszczelki drzwi przednich, po wizycie w salonie założone nowe, problem zniknął, pojawia się też problem z zacinaniem (trzeba mocno szarpnąć klamkę) się tylnych drzwi w sezonie zimowym (za twardy smar do zamków?) - problem zaobserwowany w kilku samochodach z podobnym przebiegiem, rdzewieją słupki boczne (zaobserwowane u 1/30 egzemplarzy - możliwa wada egzemplarza)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
oprócz wymiany uszczelki pod głowicą brak innych problemów (wymiana w ramach gwarancji), auto przejeździło w ciągu 2óch lat 130tyś km i absolutnie nie było oszczędzane (ciężka noga)

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Golf VI Variant