Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf VI Variant

lukrak, 6 lat temu
Silnik 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 810 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volkswagen Golf VI Variant 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW 2009-2013 - Oceń swoje auto
4,69
15% lepiej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Mimo bardzo słabej dynamiki, bardzo cichy i oszczędny.
4,0
Całokształt
Ogółem bardzo przyjemne autko. Wygodne, dobrze wyposażone, ciche i bardzo mało pali. Niestety brakuje mu mocy. Zwłaszcza z obciążeniem brakuje momentu obrotowego i rekomendowany raczej do spokojnej jazdy. Następnym razem to samo ale 2.0 TDI
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo cichy jak na diesla. Pracuje miarowo. Brakuje mocy i przyspieszenia, także elastyczności. Trudno się dziwić. W końcu tylko 105 KM. Nic się z nim nie dzieje, tylko wymiana oleju i płynów co 15-20 tys.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia dopasowana do silnika. Biegi wchodzą precyzyjnie, obsługa intuicyjna, krótkie skoki lewarka.
5,0
Układ jezdny
Golf nawet w wersji kombi prowadzi się doskonale. Zawieszenie w miarę sztywne, trzyma się drogi nawet w ostrzejszych zakrętach.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra we wszystkie strony.
5,0
Ergonomia
Wzorowo jak to w golfie. Wszystko w zasięgu ręki. Przydałby się może wysuwany uchwyt na kubek oprócz tych w tunelu środkowym, które nie są łatwo dostępne z uwagi na podłokietnik
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo sprawnie działający climatronic. Ogrzewanie w zimie też bardzo sprawnie działające.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pozycja kierowcy wzorowa. Bardzo duży zakres regulacji fotela kierowcy i pasażera. Przestrzeń na tylnej kanapie raczej dla mniej rosłych. Za fotelem kierowcy przy moim wzroście (193 cm), raczej niski komfort podróży. Ale przecież to kompakt. Większej wygody trzeba szukać w wyższej klasie.
5,0
Wyciszenie
Bardo cicho. Brak hałasu z zewnątrz. Silnik też bardzo dobrze wyciszony jak na diesla. Zauważalna różnica pomiędzy PD a CR.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bez specjalnego oszczędzania średnio 6 l/100 km w cyklu mieszanym. Na autostradzie do prędkości 150 km/h ok. 6,5, na trasie ok. 4,5, w mieście w okolicach 7,5.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena wysoka, ale jakość i wykończenie na poziomie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Golf VI Variant